2. Hotellrecensioner GRE
  3. Recensioner för semesterboenden i Makedonien
Makedonien Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Gouris Appartements Gästbetyg: 8

”Rymlig lägenhet nära strand och centrum. Mycket trevlig värd. Stor balkong. Nära till restauranger och livsmedelsaffärer. Bra strand i närheten”

• ”Personalen var jätte trevliga, vi landade i Thessaloniki tidigt och personalen gjorde allt dom kunde så vi kunde checka in tidigare, sen hjälpte dom oss att lämna våra resväskor i deras kontor medan vi väntade på incheckningen. Jag skulle lätt komma hit igen, jätte trevliga personal och rummet var perfekt. Det finns affärer och bussar bredvid och balkongen var så himla stor.”

• Four Shades Luxury Suites Gästbetyg: 10

”Mycket trevlig och behjälplig personal. Fint och välstädat rum samt fina faciliteter. Rekommenderas.”

• BleVista Apartments Gästbetyg: 10

”Fantastiskt läge precis bredvid stranden. Nära till restauranger och butiker. Fantastisk service, rummet städades varje dag. Fick hjälp med att stryka skjortor och tvätta en tröja utan extra kostnad. Vi fick stanna extra länge dagen vi skulle åka hem. Mycket vänligt personal som fick oss att verkligen känna oss hemma. Balkong med underbar havsutsikt och vi kunde även sitta utanför dörren på andra sidan när det var som varmast. Fantastiskt ställe med en fantastisk kvinna (Anthi) som drev hotellet.”

• ”Själva hotellet och personal”

• ”Väldigt lugnt och behagligt hotell. Modernt inrett. Nära ner till hamnen och strandpromenaden. Ett fint poolområde. Det bästa var balkongen, väldigt stor och rymlig där vår bebis kunde springa omkring. Trevlig personal. Parkeringsplatser finns.”

• PANSEA 10 IsimeriaHomz Gästbetyg: 9

”Jag är så glad att bo där, rummet är ren och fräsch och nära allt, restauranger och stan, market, fantastiskt boende.rekommendera väl”

• Villa Orama Gästbetyg: 10

”Trevlig personal, bra läge, fin lägenhet.”

• Droke Gästbetyg: 9

”Mycket bekvämt och fräscht boende med fantastiskt läge i centrala Thessaloniki! Skön säng och bra dusch. Välisolerat. Trevlig och hjälpsam värd! Jag kommer definitivt boka detta igen om jag ska övernatta i centrala Thessaloniki!”

• Egeon Studios Gästbetyg: 10

”För det första är Eleni är en toppen värd! Hon är snäll och välkomnande. Boendet är väldigt fint, vårt rum hade balkong med utsikt över havet och byn vilket var mysigt. Badrummet är modernt och duschen jättebra. Boendet var rent och städat och kokvrån har det som behövs för din vistelse. Och takterassen var jättefin, där åt vi vår frukost nästan varje dag! Vi hade bil och vi fick parkera precis utanför vilket var riktigt bekvämt. Allt som allt ett riktigt fint boende och rekommenderar det starkt!”

De 30 bästa semesterboendena i Makedonien

baserat på 444 770 recensioner för semesterboenden på Booking.com