2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Makedonien
Makedonien Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Sun Beach Hotel Gästbetyg: 6

”-Väldigt trevlig och hjälpsam personal! -Ganska nära stranden - Finns pool om man vill ha det - Bra sängar - Man kan låna cykel om man vill -Busshållplats nära om man vill in till Thessaloniki och de kan ge en lapp med enkel instruktioner på flera språk även svenska - Bra frukost och mycket att välja på”

• ”Fantastisk frukost med färskpressad juice, riktigt gott kaffe, frukt, bröd, ägg m.m. Allt fanns. Personalen hade ett fantastiskt bemötande och visste inte hur väl de ville. Fint vatten o fin strand.”

• Hotel Kastoria Gästbetyg: 7

”Nära till flygbuss och vår favoritkrog”

• Cabo Verde Gästbetyg: 8

”Utsikten”

• Iris Hotel Gästbetyg: 8

”Trevlig personal Frukosten var okej, men lite för mycket sött i min smak Fräscht badrum”

• ”En utmärkt frukost, över förväntan.”

• Ammos Hotel Gästbetyg: 9

”Lugnt läge”

• ”Att det låg bra till ! Väldigt centralt”

• Orestias Kastorias Gästbetyg: 10

”Vårt besök på OK hotell var inget mindre än en fulländad upplevelse. Från det ögonblick vi kom till det ögonblick vi lämnade, blev vi imponerade av den omsorg och uppmärksamhet som ni visade oss som gäster. Den centrala placeringen gjorde det lätt för oss att utforska omgivningen, medan den överlägsna renheten och komforten i rummen gjorde vår vistelse minnesvärd. Vare sig det var den vänliga personalen eller de lyxiga faciliteterna, var varje aspekt av vår vistelse en påminnelse om ert engagemang för gästernas välbefinnande. Vi kan med glädje rekommendera ert hotell till alla som söker en exceptionell och prisvärd upplevelse.”

• ”Låg centralt”

De 30 bästa hotellen i Makedonien