2. Opinions d'hotels de Espanya
  3. Opinions d'hotels de Madrid
Madrid Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• VP Madroño Puntuació: 10

"No entenc perquè té tres estrelles, és molt millor en tots els aspectes que molts de quatre....El personal, molt amable amb els que tot són facilitats. La habitació és molt comfortable, gran, neta, nova i perfectament dissenyada per a la comoditat dels hostes: cafetera amb càpsules, petita cuina neta i ben pensada, llits amplis i còmodes, sabatilles, miralls, endolls per tot arreu, begudes de franc al minibar...al bany, també ampli, net i nou, amb tovalloles i barnús, ben iluminat (que no és tant comú en la majoria d'hotels) i els sabons, xampús...de qualitat"

• "Habitacions àmplies i molt silencioses. Espais comuns molt cuidats i acollidors."

• Riu Plaza España Puntuació: 10

"Super y espectacular desayuno."

• NH Madrid Zurbano Puntuació: 6

"Correcte, però em sembla car en relació amb altres hotels una mica més allunyats del centre. Suposo que el que ho justifica és la ubicació."

• Casual del Teatro Madrid Puntuació: 10

"Tot"

• "En la meva opinió són les persones les que fan que un lloc sigui veritablement acollidor i excepcional. En aquest cas totes les persones de l'hotel Petit Palace Arturo Soria Alcalà van portar-se de manera exquisida amb nosaltres: viatjàvem per unes consultes mèdiques amb el meu fill i vam necessitar ocupar l'habitació abans d'hora. Van facilitar el nostre descans tan necessari i van atendre totes les nostres peticions amb un somriure. Sens dubte, hi tornarem. A més, l'hotel és còmode, polit i està molt bé en relació qualitat - preu. Just davant de la parada del metro."

• "Excelencia"

• Only YOU Hotel Atocha Puntuació: 10

"L'hotel està just davant de l'estació d'Atocha, facilitat molt la mobilitat. És un hotel modern i molt agradable amb una quantitat excel·lent de serveis. Habitacions molt confortables i àmplies. L'esmorzar és deliciós, hi ha molta varietat i tenen una sèrie de productes saludables molt bons, com per exemple els suc detox."

• "Habitacions àmplies"

• Chic & Basic dot Puntuació: 10

"Gairebé tot: l’amplitud de l’habitació, la comoditat del llit, la tranquilitat, el bany amb tot el necessari…i sobre tot, l’amabilitat del personal i la situació."

Els 30 millors hotels de Madrid

A partir de 1.673.178 opinions d'hotels a Booking.com