2. Hotellrecensioner ITA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Lombardiet
Lombardiet Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• B&B Borfuro Gästbetyg: 9

”Läget, rymligt och väldigt trevlig och serviceminded personal”

• Stile Libero Gästbetyg: 9

”Relativt nära flygplatsen men tyvärr inte gångavstånd. Trevlig personal och utmärkt frukost.”

• De La Tour Gästbetyg: 9

”Fantastiskt bemötande och service”

• Angolo Del Poeta Gästbetyg: 10

”Fin miljö, fina och olikt inredda rum, bra läge, generös frukost och jättetrevlig personal!”

• B&B Fanzago Gästbetyg: 7

”Nära tågstationen. Tyst och lugnt. Väldigt välstädat.”

• ”Bra läge nära flygplatsen och nära motorvägen. Rymligt rum, rent ich fräscht. Bra frukost”

• ”Hur centralt det var, när vi checkade in i rummet var gardinerna trasiga och en massa smuts som ramlade från väggen. Men efter en dialog med de löste de det snabbt och fint. Vilket uppskattades kan rekommendera detta hotell.”

• B&B Via Fontana Milano Gästbetyg: 9

”Boendet var jätte bra och vår värd så hjälpsam. Frukost var typiskt italienskt, croissant och cappucino på ett litet mysigt café nära B&B. Läget var jätte bra, nära till mycket. Jag kan rekommendera att ta en tur till Como sjön, helt fantastiskt. Mycket att se i Milano, Domen helt otrolig, roliga marknader där man kan fynda. rekommenderar också att ta en limocello spritz på någon av de trevliga uteserveringarna”

• B&B Villa Mirella Gästbetyg: 10

”God och mångsidig frukost. Lugn miljö. Pizzeria på gångavstånd. Otroligt skön säng och snyggt badrum.”

• B&B Stephany Gästbetyg: 9

”Charmigt område. Gullig uteplats. Bra frukost och trevligt att man fick rikligt med bröd levererat.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Lombardiet

baserat på 609 954 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com