2. Hotelbeoordelingen Costa Rica
  3. Hotelbeoordelingen: Limon
Limon Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Casa Marbella Beoordelingsscore: 9

“De kamer voldeed aan onze verwachtingen. Airco werkte goed in de kamer. Prachtig gelegen terras om te ontbijten, lezen, .... Ontbijt was lekker en uitgebreid. Goede prijs/kwaliteit!”

• Playa Negra Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“We hadden een prachtige ruime cottage met veel privacy. De kinderen vonden het zwembad en de dieren in de tuin geweldig. En heerlijk om alleen maar even de straat over te steken naar het strand en 15 minuten wandelen naar het centrum en nationaal park. Het guesthouse ligt op een rustig stukje van Cahuita. Marise was vriendelijk, heel behulpzaam en communiceerde snel en helder. We voelden ons heel welkom. Aan alles is gedacht, zoals een douche bij de ingang om je af te douchen na het strand en een koelkastje en barbecue bij de gedeelde ruimte bij het zwembad. We hebben topdagen gehad!”

• Hotel Casitas Mar y Luz Beoordelingsscore: 6

“De locatie en vriendelijk personeel.”

• Mawamba Lodge Beoordelingsscore: 5

“De locatie en tuin/zwembad is mooi, het ligt 15 min lopen van town en ‘s avonds moet je met de boot taxi naar town als je daar wilt eten, want het pad naar town is niet verlicht. De lodge was open, de “ramen” waren van gaas. Je hoort alles en iedereen. Ontbijt a la carte prima.”

• Cabinas Tortuguero Beoordelingsscore: 5

“Heel vriendelijke mensen, gratis ontbijt gekregen terwijl dit niet was inbegrepen, leuk om buiten te zitten”

• La Tribu Boutique Hostel for women Beoordelingsscore: 7

“Mooie keuken en fijne locatie”

• Hotel Casa Merlin Beoordelingsscore: 8

“Zeer netjes. Vriendelijk personeel. Zorgen voor een fijne verrassing voor verjaardag.”

• Saranda Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“Prachtige accommodatie. Zeker met deze prijs. Wij betaalden met Booking.com iets meer dan 80 euro per nacht. In Costa Rica heb je daar meestal niet zo veel kwaliteit voor. En ja de kamer is klein maar heeft alles wat je nodig hebt. En ja voor douchen en wc ga je even buitenom. Maar alles is echt superschoon.”

• Bungalows Aché Cahuita Beoordelingsscore: 7

“Hele mooie omgeving! Vriendelijke host, die goed en makkelijk bereikbaar was. Aapjes en vogels in de tuin. Locatie is vlakbij (op loopafstand van) het strand en cahuita national park. Zeer de moeite waard!”

• La Rana De Cahuita Beoordelingsscore: 9

“Prachtig paradijs midden in de jungle! ‘s morgens wakker worden met het geluid van brulapen en vogels. Mooi huisje, babybed beschikbaar en erg goed ontbijt voor $12. Het zwembad is lekker om af te koelen. 10 min met de auto naar Cahuita en Playa Negra Cahuita (erg mooi en relaxt strand)”

De 30 beste hotels in: Limon