2. Hotelbeoordelingen Costa Rica

• Shawandha Lodge

Puerto Viejo, Costa Rica

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

mooie hutjes met een prachtige tuin en aan de rand van de wildernis. gewekt worden s'morgens door een groep brulapen die in een aanpalende boom zaten is een unieke ervaring. domein is heel goed onderhouden en mooi ingericht ontbijt was degelijk maar kon wat meer afwisseling gebruiken rustige omgeving in de pure natuur maar toch niet ver van het centrum van puerto viego en op enkele tientallen meters van de zee vriendelijk personeel

• Negatief onderdeel van beoordeling

een frigo op de kamer zou handig zijn bij zo'n hitte

davy België
  • Hotel Dunn Inn

• Positief onderdeel van beoordeling

Het is een prima hotel. Vriendelijk personeel en lekker lokaal ontbijt. Vriendelijke man in de bar en vriendelijke dame bij het ontbijt die je voor 6 Dollar en hele grote cappuccino brengt. De locatie is wat discutabel in de avond. Er is ons gemeld om maar niet na 22.00 buiten te zijn. Dat is jammer als je wat later wilt eten en dus later terug wilt lopen.

Kasper Nederland
  • Sleep Inn Hotel Paseo Las Damas

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel was erg servicegericht en zette net dat extra stapje meer. Ik vroeg bijvoorbeeld om extra toiletartikelen en dit werd direct gebracht. Tevens belde de receptionist naar een attractie om te informeren of er een parkeerplaats was. Het personeel bij het ontbijt is ook erg vriendelijk.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De airco is wellicht wel aan vervanging toe, het functioneert, maar maakt er veel lawaai. In de nacht moet de airco uit, omdat je er anders niet van kan slapen.

Mirjam Nederland
  • Occidental Papagayo - Adults Only All Inclusive

Papagayo, Guanacaste, Costa Rica

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Erg mooi resort. Enorm groot, je kan overal heen gebracht worden en opgehaald worden door een soort groot golfkarretje. Dat is super. De kamer is ruim en erg luxe. De zwembaden zijn mooi en schoon. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het eten viel iets tegen. Was oke maar niet super.

Marius Nederland
  • Roots Family

Puerto Viejo, Costa Rica

• Positief onderdeel van beoordeling

Tophostel! Hele leuke sfeer! Super vriendelijk personeel! Leuke setting! Ik zou zeker terug gaan.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Ik check nooit of de hostel een airco heeft dus nu ook niet, ze hebben er ook geen, enkel ventilatoren, maar dan nog was het erg warm en kon ik moeilijk slapen. Misschien aan elk bed een kleine ventilator voorzien (heb ik in eerdere hostels bvb gehad en was heel fijn).

• Stray Cat Hostel

• Positief onderdeel van beoordeling

Ik ben er maar 5u geweest, perfecte hostel voor van en naar de luchthaven te gaan

• La Palapa Hut Nature Hostel

Puerto Jiménez, Costa Rica

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie en de andere reizigers die er toen waren

• Negatief onderdeel van beoordeling

Keuken en keukengerief heeft een onderhoudsbeurt nodig

• Villa Pacande Bed and FreeBreakfast

Alajuela, Costa Rica

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,6

personeel was super vriendelijk

• Negatief onderdeel van beoordeling

dit gebouw zou bij ons onbewoonbaar verklaard worden denk ik kamer was totaal niet proper , overal waar je keek zag je wel iets bewegen. totaal geen hygiene daar , zowel binnen als buiten. voor sommige is dit misschien ok maar ik vond het niet goed. prijs is niet veel en dan kan je inderdaad niet veel verwachten maar dit is toch wel het vuilste waar ik ooit verbleven heb. jammer voor het personeel (vader en dochter) want die waren fantastisch het ontbijt is simpel maar ok nog andermaal je mag niet teveel rondkijken of naar je kom , bord of broodrooster kijken want uw honger zal rap over zijn

davy België

Monteverde, Costa Rica

Gemiddelde beoordelingsscore: 9

Mooie verzorgde kamer.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Ontbijt zou beter kunnen.

Ronald Nederland