3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden
Ionische eilanden Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Dina's Paradise Beoordelingsscore: 10

“Prachtige ligging boven in het dorp met magnifiek uitzicht vooral vanaf het zwembad. Goed onderhouden , schoon,(appartement werd iedere dag schoongemaakt door vriendelijke medewerkster) mooie details, prachtige bloemen. Gastvrije eigenares! Persoonlijk welkom met een drankje en een persoonlijk afscheid. Het appartement is zeer compleet, goed uitgeruste keuken. Fijne handdoeken , ook voor bij het zwembad. Wij hadden balkon met zij zeezicht, wat op zich prima was omdat je bij het zwembad mooi uitzicht had. Op de andere balkons zou het in de zomer ook wel eens erg heet kunnen worden. Nieuwsgierig geworden door lovende recensies zijn we gaan eten bij Steven on the Hill. Prachtig terras, geweldige ober (George), daar voel je je welkom. Mooi gedekte tafels, misschien een euro duurder, maar dat was het waard!”

• Katerina Palace Hotel Beoordelingsscore: 7

“De ligging en het zwembad”

• Koukounaria Hotel & Suites Beoordelingsscore: 4

“Ligging”

• Petani Resort Beoordelingsscore: 9

“Fantastische plek, kleinschalig en een hele lieve eigenaar. Voor Jannis is niets teveel, je kan alles aan hem vragen. Mijn vrouw was jarig tijdens ons verblijf en ik wilde haar verrassen met rozen, nou Jannis moest toch inkopen doen en heeft deze gewoon geregeld en nog leuk ingepakt ook! De kamer was zeer comfortabel en werd elke dag schoongemaakt. Prachtig zwembad met mooi uitzicht over de baai goede en ruim voldoende ligstoelen. Slechts een kleine tip: Het ontbijt smaakte prima maar mag ietsje afwisselender.”

• Lorantina House_ Holidays in Corfu Beoordelingsscore: 10

“Mooie locatie, geweldig uitzicht, Litsa is een hele lieve host, parkeerplek voor de deur”

• Ionian Hill Hotel Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk zwembad met fantastisch panoramisch uitzicht over de zee, ligstoelen met parasols, zeer schone toiletten en doucheruimtes en een bar. Moderne inrichting Super vriendelijk personeel Ruime kamer voorzien van koelkastje, tv met Netflix, airco en balkon met fenomenaal uitzicht op zee. Gevarieerd, uitgebreid en goed ontbijt met zeezicht. Afgelegen rustige ligging op goede (rij) afstand van mooie stranden. Nog mooier dan op de foto's! We willen eigenlijk niet meer weg hier.”

• Paralia Luxury Suites Beoordelingsscore: 10

“Mooie kamer. Top uitzicht”

• Allure Wellness Retreat Beoordelingsscore: 8

“Plaats, gebouw en kamers”

• Elea Beach Hotel Beoordelingsscore: 10

“Prachtige omgeving en perfecte locatie”

• “Ligging hotel en bereidwilligheid personeel Fijne zwembaden.”

De 30 beste hotels in: Ionische eilanden