3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden
  4. Hotelbeoordelingen Kassiopi
Griekenland Kassiopi Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Kassiopi Bay Beoordelingsscore: 9,3

“Prachtige locatie en mooie nette kamer met zeer vriendelijk onthaal”

• Villa Nelli Beoordelingsscore: 8,5

“De locatie is een 10. Het zwembadje met fijne ligstoelen en ook nog eens een ( kiezel)strandje. Het is kleinschalig ( 6 appartementen) die niet allemaal bezet waren Ruim appartement voor 2 personen Kassiopi is in vergelijking met de andere ( badplaatsen die wij hebben gezien ) heel erg leuk. Het haventje is heel gezellig en sfeervol, genoeg leuke eettentjes en bars om wat te drinken .”

• Dimitrios Apartments Beoordelingsscore: 8,4

“Bij aankomst op Corfu kregen wij een gratis upgrade naar App. Marika, aan het strand en op 100m. van het centrum van Kassiopi. We hadden een app. geboekt in Dimitrios, óók leuk, maar Marika was net wat beter! We ervaarden het voordeel van dicht bij het centrum te zitten; boodschapjes doen, en smorgens/savonds even naar het dorpje lopen voor een kop koffie, een champions league wedstrijd in een taverna, uit eten of een wijn 's avonds laat. Marika met uitzicht op zee, schone handdoeken om de dag, schone lakens, etc. Heel goed!”

• Porto Kassiopi Apartments Beoordelingsscore: 8,7

“Zeer mooie lokatie, goede bedden en heerlijk vertoeven bij het zwembad bij de buurman”

• Villa Perris Studios Beoordelingsscore: 9,3

“Ruime accommodatie met prachtig uitzicht en zeer goede service. Handdoeken en beddengoed werden 3x per week verschoond, waarbij ook afval en lege flessen werden opgehaald. Eigenaar is altijd bereikbaar bij vragen.”

• “Praktische centrale ligging. Vlakbij strand, restaurants en winkels.”

• Limani Apartments Beoordelingsscore: 8,8

“Top locatie. Overal dichtbij. Lekker zwembad, vriendelijke mensen”

• Sunflower Apartments & Studios Beoordelingsscore: 8,4

“Mooi app. Schoon.”

• Marika Apartments Beoordelingsscore: 8

“De locatie en de parkeergelegenheid”

• Marika Apartments Beoordelingsscore: 8

“Prijs-kwaliteit was erg goed. Ligt rustig en in de buurt van alles. Er zijn een paar parkeerplaatsen. Wij hebben gevraagd om extra handdoeken en dat was geen probleem. (Wc papier werd gewoon aangevuld en de airco verwarmt ook!). Fijn terras.”

De 30 beste hotels in Kassiopi