2. Hotelanmeldelser for Danmark
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Region Hovedstaden
Region Hovedstaden Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Second home Point fra anmeldelser: 10

"Billigt og ok"

• Bed and Birds B&B Point fra anmeldelser: 10

"Skøn overnatning, lækkert og imødekommende, vidunderlig udsigt, meget fin morgenmad, særdeles venlig og imødekommende værtinde. Top-karakter 👍🍀"

• Close But Quiet Point fra anmeldelser: 8

"Fine værelser og badeforhold. Imødekommende og gæstfri værter. Kort afstand til Herlev hospital hvor min datter var indlagt, hvilket var eneste formål med opholdet"

• Your place Point fra anmeldelser: 10

"Vi fik eget badeværelse. Der var rent og pænt. Venlig modtagelse. Roligt område. Nattergalen hørtes i Sømosen."

• Mariegaardens Gæstehuse Point fra anmeldelser: 10

"Uovertruffen service af værtsparret. Idylliske omgivelser med mange små hyggelige oaser. En lille sø 100 meter fra huset. Skøn natur og så en dejlig swimmingpool i orangeriet. Sød hund hende Astrid"

• Mikkelborg B&B Point fra anmeldelser: 6

"Dejlig beliggenhed ved grønne områder. Rengøringen var fin (bortset fra vinduerne) Te-køkken veludstyret med basale fornødenheder (kaffe, mælk, havregryn....)"

• Go Hotel Herlev Point fra anmeldelser: 7

"fint sted men er du over 1,90 i højden vil du nok finde sengene meget små"

• Rosenlund Bed and Breakfast Point fra anmeldelser: 10

"Dejlige omgivelser og venlig modtagelse"

• SoegaardensBB Point fra anmeldelser: 8

"Det lå dejligt ugeneret ude i naturen. Værelset var lille, men opfyldte vores behov, dog var det ærgerligt at tv’et ikke virkede"

• Villa Copenhagen Point fra anmeldelser: 7

"Det er tæt på lufthavne"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Region Hovedstaden

baseret på 7.167 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com