2. Hotelanmeldelser for Danmark

10,0

• Anmeldt: 22. januar 2024

"En dejlig oplevelse"
    • Værelse med queensize-seng og haveudsigt

Skøn lille og hyggelig hytte i dejlige omgivelser med søde og imødekommende værter.

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 11. juli 2023

Pænt nice sted hos M&T ♥️

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 14. maj 2023

• 1 overnatning

Smukke og rolige omgivelser og god morgenmad

Overnattede: maj 2023

• Anmeldt: 30. april 2023

• 1 overnatning

Lækker morgenmad og skøn ro og natur

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 20. marts 2023

"Perfekt sted til at komme helt ned i gear"
    • 1 overnatning

Bedste hytte til en lille getaway! dejlige smukke og rolige omgivelser - god seng at sove i og god morgenmad serveret på terrassen. Maria der ejer stedet er så venlig og imødekommende. 5 stjerner herfra !! :))

Overnattede: marts 2023

• Anmeldt: 9. marts 2023

"Lækkert ophold i hyggelig alpehytte med en lækker sauna"
    • 1 overnatning

Fantastisk lille hyggelig alpehytte med gennemført design. Værterne er hamrende søde og meget hjælpsomme og sidst men ikke mindst en utrolig lækker morgenmad serveret på terrassen. Vender 100% tilbage. P.s. Tag et smut til humlebæk Kro. God mad og en rask 25 min gåtur derover i smukke omgivelser.

Overnattede: marts 2023

• Anmeldt: 1. marts 2023

"Rigtig idyllisk ophold, gennemført stil i hytten."
    • 1 overnatning

Der står i beskrivelsen at der er køleskab, badekar og føntørre. Det var der ikke. Så det skal nok bare lige rettes.

Rigtig lækker morgenmad, der blev serveret udendørs på terrassen.

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 15. februar 2023

"Ren forkælelse"
    • 1 overnatning

virkelig gennemført og hyggeligt. fred, ro, natur og mulighed for sauna. Skøn morgenmad

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 29. januar 2023

• 1 overnatning

utrolig hyggelig lille hytte, tæt på skov. sød vært og lækker morgenmad.

Overnattede: januar 2023

• Anmeldt: 12. november 2022

"🤩"
    • 1 overnatning

Alt var skønt ! kunne være sjovt med en gæstebog, det ville passe perfekt i temaet.

Bare skønt og absolut enestående ! Tiden går i slowmotion med pladespiller og den fineste hytte med udsigt - tid til hinanden ♥️

Overnattede: november 2022

• Anmeldt: 18. august 2022

• Værelse med queensize-seng og haveudsigt

det var kanon tak for det

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 13. juli 2022

• 1 overnatning

Personligt havde jeg det lidt varmt i den store dyne. ellers var alt andet godt.

Morgenmaden, området og personalet var perfekt.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 10. juli 2022

Fabelagtigt
    • 1 overnatning

Charmerende hytte i hyggelig opgivelser, perfekt til en lille getaway.

Overnattede: juni 2022

• Anmeldt: 24. juni 2022

• 1 overnatning

Super dejlig lille perle nord for København - dejlig gæstfri vært og eminent morgenmad. Vi kommer bestemt igen, hvis vi mangler overnatning på de kanter.

Overnattede: juni 2022

• Anmeldt: 10. maj 2022

• 1 overnatning

Romantisk lille hytte. Perfekt til en uforstyrret weekendtur. Meget sødt og imødekommende værtspar. vi havde en fantastisk weekend.

Overnattede: maj 2022

• Anmeldt: 30. april 2022

"Pengene værd. Vi kommer igen."
    • 1 overnatning

Det varme vand var meget sparsomt.

Hytten var perfekt indrettet og gennemført. Betjening var helt i top. Man kunne smage der var lagt tid og tanker bagved morgenmaden. Udsigten var idylliske.

Overnattede: april 2022

• Anmeldt: 13. marts 2022

"perfekt for par"
    • 1 overnatning

det ligger meget tæt på huset, MEN vi følte nu vi havde privatliv

idyllisk, romantisk og fredfyldt - perfekt for et nyforelsket par. Der er alt du behøver for en romantisk get away, pladespiller, stearinlys, sauna, badekåber, udsigt og kold øl i køleskabet. og morgenmaden var over al forventning, der er alt du kan drømme om ❤️

Overnattede: marts 2022

• Anmeldt: 24. februar 2022

• 1 overnatning

Vidunderlig oplevelse, kan anbefales på det varmeste!

Overnattede: januar 2022

• Anmeldt: 31. oktober 2021

"Den perfekte getaway!"
    • 1 overnatning

Vi var et par afsted i slutningen af Oktober, og det er simpelthen det perfekte sted at koble fra! Roligt, behageligt, naturligt og simpelthen så “varmt” et sted at opholde sig. Mega søde værter med en fantastisk morgenmad. Anbefaler klar at give det et skud, hvis man leder efter en lækker eksklusiv lokation til sin getaway. // Rasmus og Alberte.

Overnattede: oktober 2021

• Anmeldt: 2. oktober 2021

"Den perfekte bobbel"
    • 1 overnatning

Det dejligste sted, og de mest beroligende og idylliske omgivelser, hvor hytten udgør den perfekte bobbel, hvor tiden bare står stille. Værterne er imødekommende og enormt rare, og morgenmaden er himmelsk. Skøn get-away, og meget anbefalelsesværdigt!

Overnattede: oktober 2021

• Anmeldt: 24. august 2021

"Spitzenklasse"
    • Værelse med queensize-seng og haveudsigt

Alt, super hyggeligt, småt, intimt, total hygge, ren afslapning, super morgenmad, søde værter, lækker sauna og dejlig terrasse. Master bolig måske lidt tæt på, men stadigvæk super privat

Overnattede: august 2021

• Anmeldt: 10. august 2021

"Enestående hytte i de smukkeste opgivelser, med varme og imødekommenhed."
    • 1 overnatning

Den mest fantastiske lille hytte, med enestående udsigt. Som at træde ind i en skøn tidslomme, hvor alt bare går langsommere, føles rart og trygt. Vi blev budt velkommen af de sødeste værter, som var smilende og super imødekommende. Hytten oversteg alle vores forventninger og vi nød hvert et sekund. Udsigten er dragende og omgivelserne er så utroligt smukke, med græssende heste og kvidrende fugle. Det passer perfekt til stemningen, at der intet tv er, men med en pladespiller, som byder på nostalgi og lækker lyd. Skønt! Morgenmaden var ren luksus! Serveret af den sødeste vært, med fine blomster og et overflødighedshorn af lækkerier; bla. hjemmebag, frugt, juice, te, kaffe, sødt og salt. Mums! Vi nød det hele på terrassen, med den smukke udsigt som selskab. Tak, for det dejligste ophold. Vi har allerede drømme om, at komme igen snart! At give sig selv sådan en vidunderlig oplevelse gør vi alt for sjældent. Vi vil anbefale jer og jeres fantastiske hytte til alle som trænger til et luksus get-away.

Overnattede: august 2021

• Anmeldt: 20. juli 2021

"Idyllisk Get away fra hverdagen"
    • På rejse sammen med venner
    • Værelse med queensize-seng og haveudsigt

Hytten lægger på privat grund og den bedste beskrivelse er - idyllisk get away fra hverdagen. Hytten har udsigt til en stor smuk have og en fold hvor der går heste og græsser. Det eneste man hører er fuglekvidder og den stilhed der er her. Hytten er utrolig hyggelig - der er et lille soveværelse med en dejlig seng, med udsigt til den store smukke have, et lille skrivebord med udsigt over hele haven. Et lille toilet hvor der er adgang til sauna, som ville være perfekt hvis det havde været vinter 😍 Værtsparret Tomas og Maria er utrolig gæstfri og imødekommende - de forstår at sætte deres gæster som nummer 1 og man føler sig forkælet og serviceret hele vejen. Hvis man har brug for et pusterum fra hverdagen og lige komme i zen kan “the swiss hut” 100% anbefales - om man er par eller veninder så er dettte stedet til fornyet energi ☀️🌸♥️ Dette er ikke sidste gang jeg har taget et get away hos Maria og Tomas 🙏🏻

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 16. juli 2021

"Bedre end forventet :)"
    • 1 overnatning

At vi kun skulle være der én dag ;)

Vi var fan af det hele!! Smuk beliggenhed, unik og autentisk hytte, virkelige gode værter og stort set alt hvad hjertet begærer af natur, strand, mad og andet godt! Vi tog på kærestetur blandt andet for at støtte herhjemme efter Corona, men vi ved faktisk ikke hvem der støttede hvem mest, for Maria og Tomas var så FANTASTISKE værter, at vi helt glemte tid og sted! Morgenmaden var helt perfekt i sig selv. Hytten passer til et par og området byder på så meget smuk natur, at vi varmt anbefaler at tage cyklerne med. Vi kan alene give vores bedste anbefalinger (og lidt til) hele vejen rundt til et ophold her! Vi ankom med en optimistisk forventning om et godt ophold men tog en del rigere derfra :)

Overnattede: juli 2021