2. Hotellrecensioner ITA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Friulien och Juliska Venedig
Friulien och Juliska Venedig Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Stop & Sleep Udine Gästbetyg: 9

”Nära till stationen, trevligt bemötande, rent och snyggt och praktisk ”ta själv frukost ””

• Casa Livia Gästbetyg: 9

”Värdarna, trevliga och hjälpsamma samt lätta att nå. Frukosten mellan 07-10 i ett hemtrevligt kök med italiensk frukost. Tyst och lugnt trots det centrala läget. Lätt att " checka in" själv med värdarna i telefon, numret får man i samband med bokningen. Rent och modernt. Återkommer :)”

• ”Rent o fräsht!”

• ”Stort, stort plus för de skönaste sängar vi någonsin haft i Italien. Rent och fräscht, allt du behöver för några nätters vistelse. Kaffemaskinen med tillhörande kapslar uppskattas mycket. Lätt att kommunicera med värdinnan innan ankomst.”

• FUSNAR Gästbetyg: 9

”Allt: vier (utsikt), kaffe maskin, frukt (frukost faktiskt). Men jag gillade att ha mycket plats!”

• Agriturismo Il Cammino Gästbetyg: 10

”Verkligen genuint och rustikt ställe. Supertrevlig värd. Vi kommer gärna tillbaka (när serveringen är öppen).”

• Gorizia Inn Gästbetyg: 8

”Centralt läge, lagom stort”

• Addicted to Paradise b&b Gästbetyg: 10

”Ett mycket smakfullt och feminint inrett boende som verkligen kan uppfattas som romantiskt. Mycket nära till kommunikationer så du tar dig lätt med tåget från flygplatsen och bara promenerar ett par 100 meter till boendet. Väldigt centralt beläget så du kan gå i princip till alla centrala ställen. Elena gjorde allt hon kunde för att vi skulle trivas. Hon lämnade råd och tips för att göra upplevelsen av Trieste ännu större. STORT TACK! Frukosten serverades så att den passade just våra behov. Lyckas ni boka rum här så är det bara att gratulera.”

• ”Gott om utrymme, högt i tak och modernt badrum. Kylskåp och diskbänk på rummet. Ej bemannat, men tydlig kommunikation via whatsapp.”

• ”Perfekt läge, stort fint rum. Takterrassen en oväntad extra bonus. Smidigt med parkeringsgarage så nära hotellet. Fantastisk brioche till frukost.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Friulien och Juliska Venedig

baserat på 103 158 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com