2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Crete Senesi Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Agriturismo Percenna Gästbetyg: 10

”Vänlig, hjälpsam, fantastisk gästfrihet! Otroligt vacker plats, mysiga rum. Och maten, det är den bästa pastan vi någonsin ätit!!!! Vi rekommenderar detta varmt om man har bil!”

• Bosco Della Spina Gästbetyg: 10

”Vi hade fyra fantastiska dagar på Bosco della Spina. Ett litet och mycket familjärt ställe med underbara omgivningar. Rosana och Brigida var jättevänliga och vi hyrde cyklar och cyklade runt bland vin- och olivodlingarna och cypressträden. Mycket upp och ned i landskapet och lite tufft emellanåt men belöningen i upplevelse är omedelbar och obetalbar. Cyklingen är en del av L’Eroica. Vi åt frukost och middag på restaurangen Libratum som ligger på Bosco della Spina som hade riktigt bra italiensk meny och härlig inramning.”

• Bosco Della Spina Gästbetyg: 7

”Restaurangen var bra, god mat och dryck. Snyggt renoverade rum.”

• Bosco Della Spina Gästbetyg: 7

”poolen, utsikten.”

• Abbadia Sicille Relais Gästbetyg: 10

”Läget, atmosfären och personalen fick oss att känna oss väll omhändertagna. Vi kommer åka tillbaka nästa vi besöker Toscana.”

• Il Giuncheto Gästbetyg: 9

”Ett mycket trevligt och mysigt litet ställe. Värden var supertrevlig, vi stannade i 3 nätter och ytterligare två nätter på vägen hem. Hade med vår lilla hund som trivdes och kunde springa fritt i grönområdet. Vacker poolområde. Mysig restaurang och god frukost.”

De 15 bästa hotellen i Crete Senesi