2. Opinions d'hotels de EUA
  3. Opinions d'hotels de Califòrnia
Califòrnia Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Urban Boutique Hotel Puntuació: 9

"Ubicació. Llit molt bo i gran. Silenci per estar al costat de Little Italy, que està ple de restaurants."

• St. Anna's House Puntuació: 9

"La parella que ho porta van ser molt acollidors. Vam poder compartir una bona estona xerrant i prenent suc de taronja dels tarongers de la zona. Totalment recomanable per ubicació propera a King's Canyon i Sequoia NP i per tenir cuina on poder cuinar i un porxo molt agradable on estar després de caminar pels parcs."

• El Castell Motel Puntuació: 9

"La piscina amb aigua temperada que ofereix un relax després d'un dia de caminar per Monterey o per Pinnacles NP. La noia originària de la República Dominicana que ens va atendre la segona vegada que vam anar va ser encantadora i vam poder xerrar i compartir experiències ( en els 15 dies que hem estat per Califòrnia vam repetir a Monterey per l'entorn incomparable i vam repetir a El Castell)"

• Yosemite Gateway Motel Puntuació: 7

"En general bé"

• "No hi esmorzar, només cafè i té a l'office. A altres motels on hem estat a igual preu hi havia esmorzar inclòs"

• "Ben situat, molt net, personal amable."

• "La situació és molt bona, a la vora de l'aeroport"

• Dunes Inn - Sunset Puntuació: 7

"Està situat relativament a prop del passeig de la fama però no de la part principal. A prop hi ha un lloc d’hamburgueses bo."

• Jamestown Railtown Motel Puntuació: 9

"L’amabilitat i la disponibilitat dels amfitrions, les mides i la neteja de l’habitació i la piscina"

• Monterey Pines Inn Puntuació: 10

"En general tot estava molt adequat, hem estat molt confortables"

Els 30 millors hotels de Califòrnia

A partir de 2.718.024 opinions d'hotels a Booking.com