2. Hotellrecensioner ITA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Kalabrien
Kalabrien Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• A Taverna Intru U Vicu Gästbetyg: 10

”Resan dit upp på serpentinvägar för att nå bergets topp med den gamla byggnaden och alla dess gränder. Otroligt exotiskt. Det var ett varmt välkomnande av ägaren själv och vi blev visade till vårt rum med en makalös utsikt. Rummen var fräscha och det man behövde fanns. Vistelsen satte verkligen pricken över i:et efter en härlig resa efter kustremsan.”

• Villa dei Mercanti Gästbetyg: 8

”Intimt och mysigt med liten citrusträdgård utanför dörren. Sköna sängar och bra dusch.”

• Beauty House Gästbetyg: 10

”Bra boende nära flygplatsen, snabb service och jättetrevligt bemötande .”

• Villa Adua Gästbetyg: 4

”Parkerade där dom sa jag skulle. Fick böter dagen efter. Inte kul”

• 1531 Jackson B&B Gästbetyg: 10

”Helt underbart rum! Snyggt, mysigt och fräscht inredning. Toaletten rymlig och fräsch. Kändes helt nytt. Balkongen bjöd på fantastisk utsikt! Det var väldigt lätt att få kontakt värden och han hade ett mycket trevligt bemötande. Vi kommer gärna hit igen, kan varmt rekommenderas”

• IsolaDino b&b sweet home Gästbetyg: 10

”Allt! Stora generösa rum med sköna sängar och bra badrum/dusch. Nära till havet och järnvägsstationen. Mycket bra frukost och trevlig och hjälpsam värdinna! Kommer gärna tillbaka!”

• Residenza Donna Giovanna Gästbetyg: 10

”Ett fantastiskt litet hotell med underbar personal. Ligger på promenadavstånd från tågstationen. Det är hundra meter till trappan som leder ner till stranden. Otroligt rent. De tillhandahåller handdukar till stranden. Frukosten ser liten ut men har allt: frallor, pålägg, frukost, yoghurt, ägg och massor av goda kakor. Och riktigt bra kaffe. Tropea är verkligen mysigt och det massor av restauranger och caféer överallt.”

• La Suite del Faro Gästbetyg: 10

”Fantastiskt trevligt bemötande. Rent och välstädat. Vacker utsikt. Frukosten var underbar och vällagad. Fräsch frukt och gott kaffe.”

• Abacus Gästbetyg: 10

”Läget centralt. Rent och sköna sängar. Återkommer gärna.”

• ”Bra standard”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Kalabrien