2. Hotellrecensioner Australien
  3. Hotellrecensioner Australien
Blue Mountains Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”rekommenderar starkt. bodde där i 3-4 nätter - vänlig och hjälpsam personal - hemtrevlig känsla redan när man kom in till receptionen. där fanns även bra info om aktivitet i området, allmän info mm. - många gemensamma ytor att umgås på - socialt hostel över lag, bra stämning - stort kök, välorganiserat - mysig liten ”trädgård” - bra städning - bra läge - bra miljö, allmänt högt i tag överallt gav en väldigt bra känsla”

• ”Gillade verkligen de gemensamma ytorna både inomhus och utomhus! Trevlig och hjälpsam personal”

• Carrington Hotel Gästbetyg: 10

”Läget!”

• ”Bra läge”

• No14 Lovel St Gästbetyg: 9

”Så mysigt och vänlig personal. Vi kände oss välkomna och hemma direkt. Fanns möjlighet att tvätta”

• Mountain Heritage Hotel Gästbetyg: 7

”Nära resturanger och till orsaken till varför vi var där , Blue Mountian . Lever dock på läget. Hotellet är slitet.”

• Mountain Heritage Hotel Gästbetyg: 9

”Fantastisk utsikt och bra service. Mycket prisvärt I förhållande till standarden. Spabadkar på rummet.”

• Kyah Gästbetyg: 9

”Mycket fint hotell, vacker inredning, lugn beläget, fint inrett rum och jätteskön säng! Vi sov jättegott. Bra med myggfönster. Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Fint att man kunde låna cyklar och använda badtunnan.”

• ”Helt nyrenoverade rum, bekväma sängar och välstädat. Ligger en kort promenad från Echo Point, och en busshållplats ligger precis utanför motellet. Bekvämt om man som vi inte hade egen bil.”

De 25 bästa hotellen i Blue Mountains