2. Hotellrecensioner Australien
  3. Hotellrecensioner New South Wales
  4. Hotellrecensioner Katoomba
Australien Katoomba Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• YHA Blue Mountains Katoomba Gästbetyg: 8,3

”rekommenderar starkt. bodde där i 3-4 nätter - vänlig och hjälpsam personal - hemtrevlig känsla redan när man kom in till receptionen. där fanns även bra info om aktivitet i området, allmän info mm. - många gemensamma ytor att umgås på - socialt hostel över lag, bra stämning - stort kök, välorganiserat - mysig liten ”trädgård” - bra städning - bra läge - bra miljö, allmänt högt i tag överallt gav en väldigt bra känsla”

• YHA Blue Mountains Katoomba Gästbetyg: 8,3

”Gillade verkligen de gemensamma ytorna både inomhus och utomhus! Trevlig och hjälpsam personal”

• Carrington Hotel Gästbetyg: 8,5

”Läget!”

• Echo Point Discovery Motel Gästbetyg: 7,8

”Helt nyrenoverade rum, bekväma sängar och välstädat. Ligger en kort promenad från Echo Point, och en busshållplats ligger precis utanför motellet. Bekvämt om man som vi inte hade egen bil.”

• Mountain Heritage Hotel Gästbetyg: 8

”Nära resturanger och till orsaken till varför vi var där , Blue Mountian . Lever dock på läget. Hotellet är slitet.”

• Sky Rider Motor Inn Gästbetyg: 8,1

”Sängarna var bekvämma och sänglinnen rena.”

• No14 Lovel St Gästbetyg: 9,2

”Så mysigt och vänlig personal. Vi kände oss välkomna och hemma direkt. Fanns möjlighet att tvätta”

• ”Bra läge”

• Mountain Heritage Hotel Gästbetyg: 8

”Fantastisk utsikt och bra service. Mycket prisvärt I förhållande till standarden. Spabadkar på rummet.”

De 10 bästa hotellen i Katoomba