2. anmeldelser av hoteller i Litauen
  3. anmeldelser av hoteller i Litauen
Østersjøkysten (Litauen) Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Old Mill Comfort Omtalescore: 7

«Beliggenheten var god, og fint hotell. Rommene var fine og nyoppusset.»

• Resort Hotel Elija Omtalescore: 10

«Var der med en venninne i 4 dager. Hotellet ligger like utenfor Palanga i idylliske omgivelser. Utmerket renhold. Det var ikke så stort utvalg ved frokosten, men mye godt å velge i allikevel. Ble tatt godt i mot av personalet. De var behjelpelig med informasjon om utflukter og viste interesse for at vi skulle ha et bra opphold.»

• Hotel Navalis, Klaipėda Omtalescore: 10

«Frokost veldig bra utvalg av retter ,matten smakte godt. Eneste mangler på Hotellet et spise sted hvor kan spise middagen. Men det var ikke stort problemet å finne et annen spise plass ,fordi hotell liger ganske sentral bare 5 minutter å gå til brygge eller gammel bi del ,der finnes mange gode spise steder.»

• «Veldig sentralt med nydelig frokost.»

• «Hotellet har tilnærmet perfekt beliggenhet. Moderne, fint og rent. Hyggelig betjening. Type atriumshotell, åpent, moderne og lyst. Leiligheten/rommet vi disponerte hadde høy standard og egen liten balkong. Bra baderom, lyst og fint. God plass. Minbar på rommet med vanlige hotellpriser. Bassengavdeling tilgjengelig på hotellet. Kontinental frokost med litt ekstra. De fleste finner noe de liker. Hyggelig personale på frokosten. Rent og fint der også. Enkelt med taxi eller Bolt til og fra flyplass.»

• Euterpe Hotel Omtalescore: 8

«Beliggenheten»

• Amberton Hotel Klaipeda Omtalescore: 8

«Flotte romslige og rene rom, med flott utsikt»

• Hotel Promenada Omtalescore: 10

«Jeg likte dette hotellet, stille, koselig, nært sentrum»

• Dangė Hotel Omtalescore: 10

«Perfekt plass. Deilige senger, deilig spa som du bestiller og er alene i. Lokale spise steder. Kort med taxi til senter ☺️ flinke og service innstilte personale. Masse valuta for pengene. Vi elsket alt❤️»

• National Hotel Omtalescore: 8

«Helt OK frokost, Litauiske pølser er ikke spesielt gode....»

De 30 beste hotellene i Østersjøkysten (Litauen)

basert på 118 680 hotellomtaler på Booking.com