2. anmeldelser av hoteller i Litauen

Litauen Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Litauen

• Amberton Green Apartments Palanga

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

Hotellet har tilnærmet perfekt beliggenhet. Moderne, fint og rent. Hyggelig betjening. Type atriumshotell, åpent, moderne og lyst. Leiligheten/rommet vi disponerte hadde høy standard og egen liten balkong. Bra baderom, lyst og fint. God plass. Minbar på rommet med vanlige hotellpriser. Bassengavdeling tilgjengelig på hotellet. Kontinental frokost med litt ekstra. De fleste finner noe de liker. Hyggelig personale på frokosten. Rent og fint der også. Enkelt med taxi eller Bolt til og fra flyplass.

• Negative gjesteomtaler

Det meste på hotellet var bra, så ikke noe spesielt å påpeke. Kanskje de burde tilbudt gjestene å låne paraply, det hadde vært hyggelig. Det koster lite også. Liten reklamefolder for spa -avdelingen på flere språk burde finnes på rommet.

Dag Norge
  • Hill Palanga & SPA

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Et overnattingssted i den øvre klasse. Nær flyplassen, men hører ikke flystøy. Veldig høy standard. Meget godt gjennomført interiør, baderom og tekstiler. Får en slags japansk Zen-følelse når man kom inn på rommet. Slappet veldig bra av. Her kan man skjemme bort seg selv. Supermarket som hadde ALT, lå rett rundt hjørnet. Kjempebra utvalg.

• Negative gjesteomtaler

Litt bedre informasjon om reise til og fra flyplass. Avstand, taximuligheter, litt informasjon om det.

Vurdert: 9. mai 2024 Gjennomførte opphold i mars 2024
    Dag Norge
  • Resort Hotel Elija

Šventoji, Litauen

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,2
    • Positive gjesteomtaler

Var der med en venninne i 4 dager. Hotellet ligger like utenfor Palanga i idylliske omgivelser. Utmerket renhold. Det var ikke så stort utvalg ved frokosten, men mye godt å velge i allikevel. Ble tatt godt i mot av personalet. De var behjelpelig med informasjon om utflukter og viste interesse for at vi skulle ha et bra opphold.

Anette Norge
  • Shakespeare Boutique Hotel

Omtalescore på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Fantastisk hjelpsomme ansatte i resepsjonen. Store koselige rom. Hele atmosfæren på hotellet. Nydelig frokost. Her vil jeg tilbake.

• Negative gjesteomtaler

Ingen knagger på badet. Badet for lite, hadde ingen plass å sette fra seg toalettmapper,

Vurdert: 10. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Mette Norge
  • Best Western Vilnius

Omtalescore på gjesteomtaler: 7,8
    • Positive gjesteomtaler

Jeg likte atmosfæren i Vilnius, de hyggelige menneskene, en liten by hvor du som turist har det meste i gangavstand 🙂

• Negative gjesteomtaler

Jeg hadde det fint jeg! En dag med regn og en med sol en weekend må være bra. Jeg hadde også privat guide, en venn som har familie der og satte av to dager til meg! 🙂

Øyvind Norge
  • Hotel Vilnia

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,2
    • Positive gjesteomtaler

Frokosten var super😀Veldig hjelpsom betjening i resepsjon.Hadde et behagleg opphold på hotellet.

Vurdert: 13. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Topruunn Norge
  • VICTORIA Hotel Kaunas

Kaunas, Litauen

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,7
    • Positive gjesteomtaler

Rent moderne og freshe lokaler. Deilig frokostbuffet. Behagelige senger.

Stine Norge
  • Old Town Trio Hostel Rooms

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

Størrelsen på rommet og hotellet, plassering, frokosten, fasilitetene.

Ingenting.

Ine Norge
  • The house Vilnius

Omtalescore på gjesteomtaler: 8

Seng og smilende eier.

• Negative gjesteomtaler

Støy fra ukrainsk familien tidlig på morgenen.

Vurdert: 8. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Jurga Norge