2. Hotellrecensioner Indonesien
  3. Hotellrecensioner Bali
  4. Hotellrecensioner Sanur
Indonesien Sanur Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hyatt Regency Bali Gästbetyg: 8,8

”Jättefint område! Vi var på både stranden och vid poolen och det var underbart båda två. Personalen var väldigt trevlig och rummen städades fint varje dag. Gymmet var nästintill utrustat som ett vanligt gym vilket var fantastiskt. Både frukosten och hotellets lunch/middagsrestaurangen serverade väldigt god mat. Går man ner på stranden finns det även många restauranger där som hade lite mer prisvärd mat.”

• Puri Santrian Gästbetyg: 8,5

”Läget, lugnet, faciliteterna och personalen. Allt jättebra.”

• ”Dålig frukostbuffé och man fick gissa vad man kunde komplettera med från restaurangen, ingen talade om att man kunde göra kompletterande beställningar och det fanns ingen meny att beställa ifrån det var bara att fråga sig fram. För resten av dagen sades det att restaurangen var stängd”

• ”Perfekt läge för att snabbt ta sig till centrum och till stranden. Väldigt fina pooler å gudomlig trädgård 🙏🏼✨”

• Parigata Resorts and Spa Gästbetyg: 8,1

”Personalen, läget, rummet. Trevlig lobby”

• Bebek Cottages Sanur Gästbetyg: 9

”En liten anläggning med en mycket intressant historia som vi tyckte gav vistelsen en extra dimension och kvalitet. Läget kanske inte det allra bästa i förhållande till en bra strand men vi upplevde inte detta som något större problem. Enkel frukost men ändå relativt stora varitionsmöjlighter. Restaurangen som denna serverades i tillhandhöll även under andra tider ett bra utbud av rätter. Vi förlängde vår vistelse med ett antal dagar pga av att vi trivdes så bra.”

• Puri Sading Hotel Gästbetyg: 8,2

”Otroligt trevlig personal. Vi är även nöjda med rum och hotell. Närheten till restauranger, uteliv och shopping. Trots det hörde vi inga ljud in på hotellet.”

De 30 bästa hotellen i Sanur