2. Hotelanmeldelser for Portugal
  3. Hotelanmeldelser for Norte Region
  4. Hotelanmeldelser for Resende
Portugal Resende Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Quinta da Graca- Complexo Turistico Point fra anmeldelser: 8,8

"Fantastisk vært. Skønt sted."

• Casa do Lagar Point fra anmeldelser: 9,2

"Udsigten. Interiør. Ualmindeligt rustik. Valgt med smag."

• Quintinha de Mirão - Douro Valley Point fra anmeldelser: 9,3

"Skønt hus og flotte terrasser med udsigt. Mulighed for lækker morgenmad. Frisk frugt, brød fra lokal bager, æg og pålæg. Lavet i køkkenet og ryddet væk og alt fikset efterfølgende. Og billigt. Værten var utrolig hjælpsom. Stedet var så dejligt og et smukt område."

• Quinta do Outeiro Point fra anmeldelser: 9,2

"Utroligt smukt og roligt sted. Gennemrestaureret fra inderst til yderst, smagfuldt og med respekt for det oprindelige Kæmpe ejendom med flotte bygninger, have, udsigter og vinmarker, alt åbent og tilgængeligt for gæsterne Perfekt til alt fra par, børnefamilier, familiefester til bryllupper, alt er muligt i det smukkeste scenarie Meget nem, personlig og behagelig kontakt med Filipe undervejs som var helt ekstraordinær hjælpsom Kan varmt anbefales og vi vil med glæde komme igen"

• Casa Nova Agroturismo Point fra anmeldelser: 9,5

"Helt fantastisk værelse med formidabel udsigt fra tilhørende terrasse. Dejligt med dukkert I pool efter lang varm køretur. Godt med mulighed for kaffe/the på værelse."

• Quinta de CasalMato Point fra anmeldelser: 9,3

"Meget imødekommende personale. Flot morgenbord samt lokale specialiteter. Dejlig pool og udeområde. Masser af plads på matriklen og mange hyggesteder."

• Quinta de CasalMato Point fra anmeldelser: 9,3

"Der var en vidunderlig atmosfære, vi fik en gæstfri og venlig modtagelse, morgenmaden var dejlig og hjemmelavet."

• Quinta Da Porta Caseira Point fra anmeldelser: 9,6

"Fantastisk udsigt og et dejligt stille sted. Pedro er en fantastisk vært. Han kørte os flere gang ind til byen og var meget opmærksom."

• Quinta de CasalMato Point fra anmeldelser: 9,3

"Fantastisk sted med utrolig smuk udsigt Ig meget sødt personale :-) Morgenmaden var meget lækker og man fik alt muligt."

• Vald'arêgos - Douro Point fra anmeldelser: 9,6

"Smuk beliggenhed med fantastisk udsigt. De to ejere var meget søde og utrolig hjælpsomme og man kunne mærke at de havde passion for deres sted og ønskede deres gæster den bedste oplevelse. Flot og funktionelt grill område. Bungalowen var flot indrettet og utrolig pæn og ren. Jeg vil helt klart anbefale at tage her hen, alle pengene værd! Oversteg vores forventninger til stedet."

De 15 bedste hoteller i Resende