2. Hotelanmeldelser for Mexico
  3. Hotelanmeldelser for Yucatán
  4. Hotelanmeldelser for Valladolid
Mexico Valladolid Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Casa Tia Micha Point fra anmeldelser: 9,4

"Dette er en lille perle i Centrum af Valladolid. Værterne og de ansatte vil gøre alt for at vi gæster får et behageligt ophold. Ligger lige midt i centrum og restauranter og butikker lige uden for døren. Cenote Zaci ligger 5 minutters gang fra hotellet. Dejlig morgenmad og god mulighed for parkering lige ved siden af hotellet bag ved Burgerking. Selv om hotellet ligger ud til gaden og centrum er der ikke meget støj. Hvis vi igen kommer til Valladolid vil vi helt sikkert booke her igen. Vi boede på værelset, Santa Ana."

• Hotel Meson del Marques Point fra anmeldelser: 8,5

"Beliggenhed, god og stemningsfuld restaurant"

• Hotel & Suites Country Point fra anmeldelser: 8

"Value for money, ligger centralt i Valladolid og der er gratis parkering ved døren og wifi"

• Ariché Valladolid Hotel & Hostal Point fra anmeldelser: 8,2

"Fint hyggeligt sted, lille pool med liggestole til. Køkken til man selv kunne tilberede lidt mad. Vi boede på to værelser. Ok til prisen."

• Hotel Boutique Refugio 41 Point fra anmeldelser: 9

"Kanon lækkert sted, og skønne værelser med balkon og dejlig morgenmad - kan klart anbefale dette smukke sted. Jesus værten var så sød og viste mig hvad og hvor tingene i byen. Morgenmad var også inkluderet i prisen og virkelig value for money! Ville gerne have boet der mere end 1 dag. Byen er også virkelig hyggelig og nem at finde rundt i. Prøv de små taco steder :)."

• Casa San Roque Valladolid Point fra anmeldelser: 8,8

"Det lå dejligt centralt, men når man trådte ind på stedet, så var det som en dejlig og rolig oase."

• La Aurora Hotel Colonial Point fra anmeldelser: 8,2

"Hyggeligt hotel, god morgenmad på rooftop, skøn med pool oppe og i gården, venligt personale, dejlige tilpas bløde senge"

• Hotel Fundadores Point fra anmeldelser: 8,5

"Smukke omgivelser og dejligt stort værelse. God beliggenhed. Parkering i egen gård."

• Hotel Fundadores Point fra anmeldelser: 8,5

"Det lå meget centralt i byen. Rent og pænt med meget store værelser"

De 30 bedste hoteller i Valladolid