2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Hotelbeoordelingen: Kanagawa
  4. Hotelbeoordelingen Kawasaki
Japan Kawasaki Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• HOTEL METROPOLITAN KAWASAKI Beoordelingsscore: 9,2

“Als je de trein wil nemen naar Tokio, dan is het wel handig, want het hotel ligt naast een groot station en de normale treinen/bussen zijn goedkoop (in heel Japan overigens, behalve de bullet trein die is echt duur). Ontbijt was erg goed.”

• Dormy Inn Kawasaki Natural Hot Spring Beoordelingsscore: 8,8

“Het was vlakbij het treinstation maar je kon hier niets van horen op de kamer. Tijdens ons verblijf in de Onsen waren er wat luidruchtige chineze aanwezig en die werden meteen aangesproken op hun gedrag. Het ontbijt was uitstekend en de gehele service en extra's werden erg gewaardeerd.”

• Richmond Hotel Premier Musashikosugi Beoordelingsscore: 8,5

“Ligging”

• APA Hotel TKP Keikyu Kawasaki Ekimae Beoordelingsscore: 7,4

“De locatie was vlak bij het station, we konden dus snel richting Tokio. Daarnaast was het vanaf het vliegveld met de taxi goed te bereiken. Personeel was heel erg vriendelijk, en konden Engels. Samen met Google sensei kwamen we er prima uit.”

• “De locatie is prima in een mooie omgeving. Het hotel is prima te wandelen vanaf de luchthaven je moet even over de brug heen en dan ben je er zo. Het is te lopen binnen 15-20 min. Betreft het bed dat was echt heerlijk, elke dag keurig netjes opgemaakt.”

• HOTEL Enmichi Beoordelingsscore: 8,6

“Aardig personeel en heel schoon!”

• “Alles heeft onze verwachtingen overtroffen. Ligging perfect. Gratis ontbijt in cafetaria naast hotel. Alles voorhanden”

• “De faciliteiten in de kamer en hygiëne.”

• Kawasaki Nikko Hotel Beoordelingsscore: 8,1

“Echt een heel goed ontbijt en mooie ruime ontbijt gelegenheid”

• “Prima kamers met prima bedden”

De 20 beste hotels in Kawasaki