3. Hotelbeoordelingen: Trentino Alto Adige
  4. Hotelbeoordelingen Sankt Lorenzen
Italië Sankt Lorenzen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Chalet Dolomit Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi, nieuw chalet van alle gemakken voorzien. Modern met hele goede bedden en een luxe badkamer. Ook de keuken was goed uitgerust. Basis zaken als wat handdoeken, theedoeken, vuilniszakken, vaatwastabletten en afwasmiddel was beschikbaar. Heerlijk om dat gelijk bij de hand te hebben. Het is een heerlijk rustige locatie met mooie buitengelegenheid om het chalet. De eigenaresse had een lekkere welkomst-snack voor ons klaargezet. Zeer welkom na een lange reis! Ze regardeerde vlot en zeer vriendelijk op onze vragen via whatsapp. Het is een prachtige uitvalsbasis voor activiteiten in de Dolomieten. We komen zeker nog eens terug!”

• Hotel Martinerhof Beoordelingsscore: 8,2

“Mooi hotel, heel gezellig, warme sfeer. Fantastisch lekker diner halfpension!! Uitgebreid en lekker ontbijt Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam Heerlijke sauna (inbegrepen) Comfortabele kamers en bedden Goede ligging op wandelafstand naar centrum, trein- en busstation met goede connectie naar verschillende valleien en mooie wandel- en skigebieden. Je kan er gemakkelijk een hele week of langer activiteiten doen.”

• Hotel Onach Beoordelingsscore: 9

“Mooi uitzicht uitstekend wandelgebied. Heerlijk zeer uitgebreid ontbijtbuffet en vooral de gastvrijheid van Frau Heidi.”

• Hotel Pichlerhof Beoordelingsscore: 8,8

“Ontbijt was zeer goed en voldoende Zwembad was verwarmd Goede locatie en rustige en mooie omgeving”

• MANTANA - Apartments Beoordelingsscore: 9,9

“Mooi uitzicht, terras in de zon en appartement voorzien van alle nodige voorzieningen”

• Haus Tasser Beoordelingsscore: 9,1

“De ligging”

• Natur Appartments Riesen Beoordelingsscore: 9,5

“De gastvrijheid en de geweldige sauna en jacuzzi sessie na een dag skiën!”

• Chalet Dolomit Beoordelingsscore: 9,6

“Fijne rustige plek voor onze week skivakantie in Kronplatz. Eigenaren betrokken op afstand, wat ons betreft heel prettig. Schoon en ruim genoeg voor een gezin met 3 kinderen!”

• Holzerhof Beoordelingsscore: 9,1

“Het appartement was groot en goed voorzien van spullen. Er stond thee en koffie klaar. Beneden kon men een biertje pakken en geld achterlaten in goed vertrouwen. De bedden waren goed en de eigenaar was ook 's avonds rond 2100 bereid de sleutels te overhandigen en het appartement te laten zien. Verder was het er heerlijk stil.”

De 25 beste hotels in Sankt Lorenzen