Dolomiti Superski Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• HOTEL de LEN Beoordelingsscore: 9

“Superleuk en behulpzaam personeel”

• Solaia Hotel & Guesthouse Beoordelingsscore: 10

“De locatie en voorzieningen van het hotel waren fantastisch. Ook het ontbijt inclusief is positief, divers en prima. Het personeel is sociaal, vriendelijk en meedenkend. Ik wilde niet weg.”

• Hotel Pradell Beoordelingsscore: 9

“Lekker en uitgebreid ontbijt. Mooi uitzicht vanuit de kamer. Aangename wellness/spa ruimte. Dichtbij Ortisei en de kabellift.”

• Hotel Tannenhof Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt”

• Hotel Scherlin Beoordelingsscore: 9

“Eten was prima. Voor mij teveel 4 gangen. Zwembad heeft alleen mijn vriendin gebruikt. Ik heb gebruik gemaakt van de sauna. (Gratis) Je kon gratis gebruikmaken van de bus.”

• Smart Hotel Saslong Beoordelingsscore: 9

“Fijne praktische kamer, zeer schoon. Ontbijt was fantastisch. Vriendelijk personeel. Hippe inrichting met de zitzakken buiten voor als het mooi weer is.”

• Hotel zum Wolf Beoordelingsscore: 9

“Locatie, bar en vriendelijk personeel.”

• “Compleet hotel met gezellige bar. Behulpzaam en adequaat personeel. Goed ontbijt Goed samengesteld keuzemenu met heel goed eten. Complimenten voor de kok. Zeer complete Spa met mooi zwembad en diverse goede sauna's en fijne rustruimtes. Fietsen kunnen met de lift in de kelder Gratis parkeren. Overal mooi uitzicht op de bergen. Relaxte sfeer.”

• Hotel Dolomiti Schloss Beoordelingsscore: 8

“Netjes.”