2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Veneto
  4. Hotelanmeldelser for Mestre
Italien Mestre Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Centrale Point fra anmeldelser: 7,4

"Beliggenheden var udmærket, og det var nemt at tage en bus til Venedig. Venligt personale."

• Hotel Nuova Mestre Point fra anmeldelser: 8,7

"Bussen til Venedig holder lige udenfor Hotellet. Behagelig seng. Ro om natten. Store rene håndklæder. Dejligt varmt vand i bruseren. Rent og pænt overalt. Dejligt spisested lige i nærheden. Mulighed for transport med Hotellets egen bil til Banegården for € 10,-"

• Hotel Ariston Point fra anmeldelser: 6,2

"Frontdesk og rengørings-personalet var rigtig flinke og hjælpsomme. Der var rent på værelserne. Der var busser kun 100 meter derfra, til både Mestre og Venedig."

• GREEN GARDEN Resort - Smart Hotel Point fra anmeldelser: 8,3

"Vi rejste 10 mennekser - to voksne og 8 teenager. Værelserne har rigtig fine, så ud som på billederne. Sengene var meget til den hårde side, men fine puder og dyner. Rengøring hver dag. Meget fin kommunikation med hotellet - både hjemmefra inden rejsen og under ferien. Restaurenten var utrolig behjælpelig mht bookning af aftensmad, da vi kom sent hjem fra venedig og lavede pizza til os kl 21.40 TAK Meget fin transfor fra Trivisor lufthavn. Busser tæt på - ca 1 km (tæt ved Lidl) kører bus 7 direkte til Venedig. En busbillet koster 1.5 euro og gælder både til mestre og venedig Vi tog bus 7 direkte til venedig (1.5 euro) - derefter waterboat 4.1 (9.5 euro) til marcuspladsen. Det fungerede rigtig fint."

• GREEN GARDEN Resort - Smart Hotel Point fra anmeldelser: 8,3

"Smukke omgivelser, god restaurant, god morgenmad, og supersød personale"

• Hotel Alverì Point fra anmeldelser: 8,5

"Venligt og imødekommende personale. Fandt en løsning på alle ønsker. Vi ankom kl 9.30 og fik nøgler til det ene værelse, så vi kunne tjekke tidligt ind og tage videre til Venedig (ring først! NormalTjek ind er kl 14). Vi fik sågar en kande kaffe med til køreturen hjem. De ved præcist, hvem deres målgruppe er: turister, der vil til Venedig og have en god nats søvn. Det leveret de til perfektion."

De 25 bedste hoteller i Mestre