2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner Ligurien
  4. Hotellrecensioner Deiva Marina
Italien Deiva Marina Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Lido Gästbetyg: 8,3

”Närheten till havet, trevlig by, tillmötesgående personal”

• Hotel Clelia Gästbetyg: 8,8

”Fantastiskt trevlig personal. Mycket bra mat i restaurangen. Härligt poolområde. Nära till tåget. Bra parkering.”

• Case Vacanze Malonghe Gästbetyg: 9,1

”Ägarna var mycket hjälpsamma och trevliga med en service hela dygnet. Fantastiskt boende som ligger i ett lugnt område med en magisk utsikt. Barnen älskade poolen trots att den inte var uppvärmd. Ett måste att ha bil för att kunna ta sig till tågstationen som ligger 5 min bort. Liten matbutik med bra utbud bara 5 min bort med bil då boendet ligger uppe i bergen är det inte lämpligt att promenera till mataffären pga. backen och trafiken. Vi skulle absolut rekommendera detta stället och kommer gärna tillbaka igen!”

• Residence Hotel Kriss Gästbetyg: 9,2

”Deiva Marina är en mycket trevlig liten by, lugn och avkopplande atmosfär. Alla mycket vänliga. Fullt utrustat kök gjorde att vi kunde laga mat själva av de fina råvaror som fanns i butiken mittemot hotellet. Extra bonus för mycket trevligt bemötande av personalen och att det fanns kallt kolsyrat vatten att fylla på vattenkaraffer.”

• Hotel Riviera Gästbetyg: 8,5

”Hotellet låg nära stranden. Rummet var trevligt om än litet. Balkong med havsutsikt. Nära tågstationen för utflykter till Cinque Terre och Portofino. Poolen var hyfsat stor.”

• Albergo La Lampara Gästbetyg: 7,4

”nära stranden”

• Hotel 5 Terre Nel Sole Gästbetyg: 7,2

”Stor balkong med fin utsikt”

• Albergo La Lampara Gästbetyg: 7,4

”Läget med balkong mot havet, frukosten var bra med nybakade croissanter varje morgon. Härligt med frukost på uteserveringen Nära till stationen ca 200meter”

• Appartamento Tramontana Gästbetyg: 9,4

”Egen uteplats och allt var nytt och fräscht. Gott om kökstillbehör. Närheten till tågstationen och havet.”

De 25 bästa hotellen i Deiva Marina