2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Sicilien
  4. Hotelanmeldelser for Castelmola
Italien Castelmola Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Casa Blandano B&B Point fra anmeldelser: 9,4

"Personalet er fantastisk, hjælpsomme og venlige og altid med smil på læberne. Morgenmaden er fortrinlig."

• Venere B&B Castelmola Point fra anmeldelser: 8,8

"Imødekommende og hjælpsomme værter, fantastisk udsigt over byen og havet. Meget indbydende moderne værelser med en stor indbydende fælles terrasse lige uden for værelset. God WiFi. God morgenmad. Gratis parkering på ejendommen. Poolen var dejlig ren. Restauranten havde også flere spændende retter på menukortet. Kan varmt anbefales."

• Borgo Medievale Point fra anmeldelser: 8,7

"Beliggenheden var det bedste. Stille og hyggeligt, væk fra larmen i Taormina. Castelmola er et lille bjergby."

• Hotel Villa Sonia Point fra anmeldelser: 8,4

"Fantastisk dejligt sted med søde og hjælpsomme medarbejdere"

• Hotel Villa Sonia Point fra anmeldelser: 8,4

"Meget hyggeligt hotel med den skønneste beliggenhed. Flot udsigt til Etna fra poolen. Er lavet i gammel stil, hvilket passer godt til stedet. Sødt og venligt personale. Bus til Taormina går lige udenfor hotellet, vi gik derned vis æselstien på 25 minutter."

• Borgo Medievale Point fra anmeldelser: 8,7

"Dejligt sted og et virkelig godt værelse med køkkenfaciliteter. Flot udsigt fra altanen."

• Hotel Panorama di Sicilia Point fra anmeldelser: 8,2

"enestående udsigt til Etna. skøn, stille bjergby"

• Hotel Panorama di Sicilia Point fra anmeldelser: 8,2

"Flot by Flot udsigt"

• B&B Casa Bellavista Point fra anmeldelser: 8

"Stedet lå helt fantastisk, med den smukkeste og spektakulære udsigt. værelserne var rigtig fine og vi sad udenfor og spiste morgenmad."

• Hotel Villa Sonia Point fra anmeldelser: 8,4

"Hotellet ligger med udsigt til Etna. Personalet var meget venlige og hjælpsomme. Vi fik oplyst hvor vi kunne parkere gratis selv om hotellet selv tilbyder parkering. Vi fik fra start oplysninger om busser og mulighed for at gå ned til Taormina."

De 15 bedste hoteller i Castelmola