2. Hotellrecensioner Indonesien
  3. Hotellrecensioner Yogyakarta Province
  4. Hotellrecensioner Yogyakarta
Indonesien Yogyakarta Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Adhisthana Hotel Yogyakarta Gästbetyg: 8,3

”Det såg verkligen ut som på bilderna och man märkte att de brydde om sig om fasaden och annat för reparationer/ måleri skedde under tiden vi var där men inget som störde oss. Nära till bra restauranger och helt okej nära till andra turistmål”

• Ayaartta Hotel Malioboro Gästbetyg: 8

”Inget speciellt”

• OYO 92282 Hotel Muria Gästbetyg: 5,7

”Rummen var helt okej”

• ”Utmärkt frukost. Mycket att välja bland. Trevlig takterass med swimmingpool. Välstädade och rena rum. Trevlig och hjälpsam personal.”

• Cakra Kembang Hotel Gästbetyg: 7

”Skön pool, men välbesökt av familjer med barn som gillar att plaska och leka. Helt ok indonesisk frukost uffé med olika ris- och nudelrätter.”

• Gallery Prawirotaman Hotel Gästbetyg: 8,4

”Fint hotell på lagom avstånd från sevärdheter. Härlig pool, bra utbud på frukosten. Rummet var stort och man stördes inte av ljud utifrån.”

• Melia Purosani Yogyakarta Gästbetyg: 8,4

”Poolen och personalen”

• LPP Garden Hotel Gästbetyg: 7,7

”Rummen var väldigt fräscha och det städades varje dag. Vi blev även uppgraderade till ett bättre rum, men vi behövde fråga om det, eftersom vår toa inte gick att spola i första rummet, och eftersom dem hade ett bröllop på hotellet som gjorde att man inte kunde använda poolen den dagen. Badrummet var super fräscht och det var lätt att använda sig av roomservice. Ligger nära ett fint köpcenter med massor av affärer och restauranger”

De 30 bästa hotellen i Yogyakarta