2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Peloponès
  4. Opinions d'hotels de Pylos
Grècia Pylos Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• villa Chris Puntuació: 9,1

"Exactament el que necessitàvem. Fàcil aparcar, vam descansar molt bé, llits còmodes per nosaltres. No vam utilitzar la cuina. Només vam estar una nit."

• Hotel Miramare Puntuació: 8,4

"Tot perfecte, una habitació quàdruple molt bonica, amb unes vistes increïbles. Molt net tot i molt agradable. Al costat de restaurants i ambient nocturn pero sense ser gens sorollos. Ideal."

• 12 Gods Resort Puntuació: 9,2

"Les instal·lacions i l'atenció"

• Karalis City Hotel Puntuació: 8,7

"Preciosa habitació amb vistes al mar i un balconet idíl·lic. Està bé perquè hi pots aparcar al davant, però estàs a 100 metres del centre de la ciutat. Un esmorzar correcte, però amb vistes al mar inigualables al restaurant de l'hotel. Molt romàntic!"

• 12 Gods Resort Puntuació: 9,2

"Les vistes des de la terrassa de l'habitació. L'esmorzar a la terrassa del pis superior, força complet."

• 12 Gods Resort Puntuació: 9,2

"Les vistes des de l'habitació espectaculars. Un passeig a peu al port de 10 minuts. El personal molt amable. Té parking privat. Qualitat preu adient. Disposa de piscina que per temperatura i que hem estat poc temps no hem gaudit, però fea bona pinta. A recomanar per a estades mes llargues."

"Les vistes"

Els 25 millors hotels de Pylos