3. Hotelbeoordelingen: Cycladen
  4. Hotelbeoordelingen Perivolos
Griekenland Perivolos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Glykeria Mini Suites Beoordelingsscore: 9,3

“Waanzinnig mooie kamer met privé terras, onwijs lieve familie die continue voor je klaar staat en de locatie is gewoon super. Heel veel restaurantjes, cafés en bars op een steenworp afstand en niet te vergeten; je zit 20 meter van het strand en de zee”

• Villa Eleftheria Beoordelingsscore: 9,2

“Rustig gelegen, toch vlak bij het strand en diverse restaurants.”

• Sea Sound White Katikies Beoordelingsscore: 8,9

“Rustige ligging aan zee met ruime kamers. Ontbijt was uitgebreid met zeer vriendelijk personeel. Grote tuin met goed zwembad.”

• Ambeli Apartments Beoordelingsscore: 9,3

“Schoon, comfortabel, goeie bedden en sanitair en ontzettend vriendelijk personeel. Perfecte verzorging en alles wat je nodig hebt in het appartement. We kregen zelfs zo maar kosteloos een fantastisch goed verzorgd ontbijt, en elke dag bij het zwembad kregen we een drankje en een snack aangeboden. Alle dames (en heer) heel vriendelijk en niets was ze te veel. Heel goed gelegen, rustig, maar vlak bij het strand en alle leuke horeca en winkeltjes. Toen we zélf van plan veranderden terwijl we er al waren kregen we een full refund voor de 4 dagen die we om persoonlijke redenen besloten ergens anders door te brengen. Wat een fantastische service!!!!”

• Orabel Suites Santorini (Adults Only) Beoordelingsscore: 9,9

“Uitstekende accomodatie. Uiterst vriendelijke bediening. Uitstekend ontbijt.”

• Orabel Suites Santorini (Adults Only) Beoordelingsscore: 9,9

“We werden supervriendelijk onthaald bij aankomst. De kamer was heel ruim met een mooi terras dat uitkeek op het zwembad. Het ontbijt was in één woord fantastisch. Elke dag een schilderij op je bord.”

• Atlantis Beach Villa Beoordelingsscore: 8,8

“De lokatie overtrof onze verwachtingen. Recht aan zee aan wat tijdens ons verblijf het beste, een van de mooiste rustigste en schoonste stranden van Santorini bleek te zijn. Super schone accommodatie wel wat gedateerd maar de prijs kwaliteitsverhouding erg goed. De douche in de badkamer viel wat tegen maar ik moet wel zeggen dat we daar thuis misschien wat te verwend mee zijn. Er waren wat kleine dingen mis die we gemeld hebben en die ze ook meteen opgelost hebben. Personeel erg vriendelijk en accuraat. Schoon mooi zwembad toffe bar met de mogelijkheid om een simpele maar goede maaltijd te bestellen en alles werd ook op het strand gebracht als je dat wilde. Het ontbijt zat in de prijs en ook hiervoor geldt een goede prijs kwaliteit verhouding, gevarieerd en goed maar wel elke dag hetzelfde”

• Atlantis Beach Villa Beoordelingsscore: 8,8

“Ligging dicht aan strand Zwembad Prima bedden Mooi balkon met zeezicht”

• Ambeli Apartments Beoordelingsscore: 9,3

“Hele vriendelijke ontvangst. Doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Mooi appartement met een prachtige badkamer. Ontbijt was zalig met traditionele Griekse hapjes. Tafeltjes staan onder een mooie grote boom die in de hete zomer veel schaduw kan bieden! Veel keuze bij het ontbijt! Heerlijk zwembad met fijne ligbedden. Schoonmaak was top!”

• Blackcoast Santorini Beoordelingsscore: 8,2

“Schoon, rustig, locatie”