3. Hotelbeoordelingen: Dodekanesos
  4. Hotelbeoordelingen Lardos
Griekenland Lardos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Amaryllis front beach hotel Beoordelingsscore: 9

“Klein gezellig hotel, gelegen aan het strand. We kwamen hier voor een 2de keer. Het onthaal door Manolis, de receptionist/manager, was zeer warm en familiaal. Het voelde als thuiskomen. De kamers zijn ruim en er wordt hard gewerkt om de kamers verder te moderniseren. Het restaurant is echt een aanrader. Het is gelegen aan het strand en wordt grotendeels gerund door Minas en zijn zus. Zij zorgt voor echte homemade gerechten, traditioneel Grieks: lamskleftiko (best dish ever), gegrilde squid, mix grill, heerlijke gyros en ook zeer lekkere frietjes. Al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug!”

• Belmare Hotel-Adults Οnly Beoordelingsscore: 7,9

“Het is niet te groot”

• Amaryllis front beach hotel Beoordelingsscore: 9

“Mooie ruime kamer. Goed bed. Rustige omgeving. Vriendelijk personeel”

• Terra Pietra Luxury Villas & Suites Beoordelingsscore: 8,9

“Prachtige accommodatie. Zeer ruime woon-, slaap- en badkamer. Daarnaast een fijne tuin met ligstoelen en een zwembadje. Alles erop en eraan!”

• Belmare Hotel-Adults Οnly Beoordelingsscore: 7,9

“Het personeel is geweldig, werken zeer hard en zijn oprecht vriendelijk.”

• Lardos Bay Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel! Alles werd ook goed schoongehouden en het eten was prima!”

• Elements Villas Beoordelingsscore: 9,7

“Fantastisch huis, met een erg mooi en fijn zwembad het grote terras bij het zwembad heeft verschillende mooie zitplekken, buitenkeuken en bbq en overal uitzicht op het zwembad en de zee. Ook de woonkamer is comfortabel ingericht. Huis heeft 3 ruime slaapkamers ( en 3 badkamers) met comfortabele bedden.”

• Terra Pietra Luxury Villas & Suites Beoordelingsscore: 8,9

“De appartementen zijn prima, maar de eerste drie dagen hadden ze ons appartement verhuurd aan andere , onder de noemer dat er een leiding was gesprongen moesten we drie dagen ergens anders verblijven in twee. Studio’s naast elkaar terwijl we drie kamers hadden in het appartement. Ze konden tot op de dag ook niet de naam van het appartement doorgeven terwijl ik dat na de boeking al had gevraagd. Kortom je moet weer verhuizen na drie dagen”

• Terra Pietra Luxury Villas & Suites Beoordelingsscore: 8,9

“Fancy, luxueuze villa met privé-zwembad. Goed uitgerust. Prima bedden.”

• Lardos Bay Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Het personeel”