2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Chania
  4. Hotelanmeldelser for Almyrida
Grækenland Almyrida Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• "Terrasserne og den fantastiske udsigt byder på mange timer med ro og afslapning. Der er dejlig læ ved poolområdet, så selv om vi var der i april, kunne vi nyde solen. Husets placering i skønne Almyrida er perfekt."

• ELIOS.Apt.3 Point fra anmeldelser: 6,9

"Beliggenheden"

• Domina Villas Point fra anmeldelser: 9,5

"Domina Villas ligger tæt på strandpromenaden og man kan gå på lille affalteret vej derned på 5-10 min, en smuk tur. Værten er meget service minded og imødekommende. Vi kom sent til villaen og værten var der, til at lukke os ind og give en hurtig rundtur. Der står lidt nescafe og brød klar til første morgenmad. Udsigten fra hele villa området er fantastik. Vi kom rundt på ebike som værten havde taget imod dagen før. Vi boede i villa med 2 soveværelser som er et overkommeligt økonomisk valg. Villaen har flere opholdsområder, således at man også kan nyde morgensolen sammen med morgenmaden."

• Ostria Seaside Home Point fra anmeldelser: 9,2

"Fantastisk smukt hus med med en helt unik beliggenhed. Det ligger for enden af en lukket vej, ca. 300 meter fra byen hvor der er mange restauranter, en lækker badestrand med perfekt sandbund og en hyggelig badebugt. Huset er yderst velholdt, og udsigten er FANTASTISK. Lækre terrasser overalt. Er man til badning fra klipper ligger der en lille perle af en badestrand lige ved huset. Vi vil helt sikkert komme tilbage på besøg igen - det er en perle😊"

• Aloe Boutique Hotel & Suites - adults only Point fra anmeldelser: 9,1

"Der var meget venligt personale, der var altid rent og pænt, sengen var god, og ac + wifi virket perfekt Morgenmaden var trolige god og varieret"

• Niriides Point fra anmeldelser: 9,3

"Utrolig venlig vært og altid imødekommende personale. Stedet er virkeligt fint og velholdt. Hotellet ligger lige tilpas gå afstand fra byens centrum og strand, så man nemt kan skifte mellem pool og strand."

• Meandros Point fra anmeldelser: 9,1

"Værten"

• Almyrida Sands Point fra anmeldelser: 9,8

"Super hyggelig lejlighed, hvor alt er nyt og flot. Både inde og ude er der rent og pænt - og der er alt, hvad der skal være i lejligheden. Søde værter, der tager godt imod dig og som byder på morgenbrød og hjemmelavet marmalede den første morgen. Stedet ligger lidt op ad en bakke, men alligevel kun få minutter fra strand og restauranter. Kan varmt anbefale stedet - og vi kommer helt sikkert igen!"

• Isadora Point fra anmeldelser: 8,9

"Fantastisk udsigt og beliggenhed. Det var rent, pænt, godt indrettet, gode senge og ordentlig møbler i øvrigt. Dejligt med skift af håndklæder og sengelinned 2 gange på 9 dage. Søde og imødekommende værter. Kan bestemt anbefales."

• "Vi har tidligere lejet villaer i Almyrida og Plaka til vores store familie. Dette er den bedste, vi har haft. Perfekt beliggenhed. Masser af plads (vi var 8). Skøn pool og terrassen optimal til ophold, da der var den plads, udsigt og skygge, vi havde brug for."

De 25 bedste hoteller i Almyrida