2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner Île-de-France
  4. Hotellrecensioner Montévrain
Frankrike Montévrain Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Bra läge med närhet till pendeltågsstation och perfekt om man ska till Disneyland då den ligger en station ifrån parken. Rent och funktionellt rum. Bra service. Helt klart prisvärt val.”

• ”Mycket bra läge. Rätt så ny byggnad. Väldigt bra skick. Saknade inget. Mycket bra bemötande av personalen. Mehdi var väldigt hjälpsam!”

• Residhome Val d'Europe Gästbetyg: 8,3

”Trevlig personal! Bra att kunna checka in när som helst, bra med egen köksvrå.”

• ”Att det var varmt på rummet.”

• Residhome Val d'Europe Gästbetyg: 8,3

”Bra och fräscha rum om dock lite små för tre personer. Väldigt bra läge intill kommunikation! Bra läge intill shoppingcenter och Disneyland Paris en hållplats bort! Tack för välkomst frukt, snacks och dryck på rummet.”

”Läget nära Disney”

• ”Vi bodde där för att besöka Disney World och boendet låg i perfekt anslutning till tågstationen vilket var ett stort plus. Hotellet ligger en station från Disney World. Vi anlände sent på kvällen men blev fortfarande erbjudna middag av den trevliga personalen vilket var uppskattat.”

• Moxy Paris Val d'Europe Gästbetyg: 8,7

”Bra läge, bra personal.”

• ”Frukosten var bra (fransk) för det priset. rummet var ändamålsenligt, städat och tyst!”

• ”rymligt & bra, alla bekvämligheter vi behövde fanns.”

De 30 bästa hotellen i Montévrain