3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur
  4. Hotelbeoordelingen Fréjus
Frankrijk Fréjus Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Locatie”

• Hôtel l'Arena Beoordelingsscore: 8,3

“Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Pesoneel is zeer vriendelijk . Goede ligging. Restaurant bleek jammer genoeg op maandag gesloten. De menukaart zag er zeer goed uit. Zwembad is een grote plus. Hoewel het onmiddellijk aan het station ligt, hadden we er ‘s nachts geen last van.”

• “Vanuit dit hotel heb ik een prachtige wandeling door de Gorges du Verdon gemaakt en ook het fraaie strand van Boulouris bezocht. Het ligt dus heel gunstig. Ook ten opzichte van uitvalswegen en het centrum van Fréjus. De medewerkers zijn allen bijzonder vriendelijk en competent. Ook spreken en begrijpen ze goed de Engelse taal.”

• L'Oasis Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“De Oase is precies dat.. Heel rustige plek met prachtige plantjes er omheen tussen woongebouwen. Dat betekent dat de herrie van de straat NIET te horen is. Het personeel is supervriendelijk en je mag gewoon avondeten halen, in de microwave stoppen en te plekke eten op het terras. Heb ik niet gedaan want je kunt fantastisch vis eten in Frejus. Ontbijt is uitgebreid al miste ik wel het echte franse stokbrood. Kamers zijn perfect schoon en worden perfect schoongehouden. Fijne luiken voor de ramen zodat het echt donker is wanneer je slaapt en de airco DOET het ook echt (dat is vaak anders). Ik vind het bijna jammer om L'Oasis aan te bevelen want dan zit het een volgende keer misschien al vol, maar ze verdienen het ontzettend, dus bij deze: een aanrader.”