3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden
  4. Hotelbeoordelingen Puerto de Santiago
Spanje Puerto de Santiago Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Aparthotel Los Dragos del Sur Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijtbuffet was heerlijk. Wel jammer dat er geen mogelijkheid is om buiten te zitten.”

• Aparthotel Los Dragos del Sur Beoordelingsscore: 8,3

“Het zeezicht en de vrij rustige locatie”

• Playa Negra View Beoordelingsscore: 9,2

“Locatie was fantastisch, het grote zwembad niet al te druk, priveparkeerplaats onder het appartement, modern uitgerust appartement en een hele fijne douche.”

• Barceló Santiago - Adults Only Beoordelingsscore: 8,5

“Wij hadden ontbijt en diner geboekt, beide waren super! Wel lawaai buiten maar niet tot diep in de nacht. Meeste personeel was vriendelijk. Fantastische ligging aan de zee!”

• Ona el Marqués Beoordelingsscore: 8,6

“Erg rustig. Ruim appartement. Supermarkt heel dichtbij.”

• Residencial Playa de La Arena Beoordelingsscore: 9,5

“Fantastische plek, fijne parkeergarage, goede bedden, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zwembad is ook heerlijk.”

• Residencial Playa de La Arena Beoordelingsscore: 9,5

“We hebben een heerlijke week gehad. Ook heel fijn dat er een eigen parkeergarage bij het huisje zit. Het is een rustige plek, vergeleken met de grote resorts en hotels in Los Gigantos. Santa heeft ons goed ontvangen en uitgelegd hoe alles werkt met parkeren en waar we het zwembad konden vinden. Het zwembad was ook erg fijn. Het bad beneden is verwarmd, het bad boven vonden wij nog iets te koud. Het complex zit op 30 minuten afstand van luchthaven Tenerife zuid. Een auto is noodzakelijk om dingen in de omgeving te kunnen doen.”

• Aparthotel Los Dragos del Sur Beoordelingsscore: 8,3

“Het ontbijtbuffet was heerlijk en alles zag er netjes uit. Appartement op de 8ste verdieping, waarbij we toch twee slaapkamers hadden. Dus onze dochter erg blij.”

• Aparthotel Los Dragos del Sur Beoordelingsscore: 8,3

“De ruimte van de kamers zo fijn. Prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel zowel bij receptie, schoonmaak en ontbijt! De ligging”

• Ona el Marqués Beoordelingsscore: 8,6

“Ontbijt was lekker, werd vers voor je bereid. Keuze zat. Lekker ruime kamers en prachtige ligging. Voor het hotel is de zee met een natuur zwembad, achter het hotel zie je los gigantos.”

De 30 beste hotels in Puerto de Santiago