2. Hotellrecensioner ESP
Spanien Cómpeta Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Almijara Residence Gästbetyg: 9,4

”Allt var perfekt”

• KiCo Gästbetyg: 9,2

”Mysigt, vänliga ägare, fint rum och bästa läge”

• Homey apt Cómpeta Gästbetyg: 9,9

”Väldigt fräsch lägenhet, rent och bra utrustad. Läget var fantastiskt, bara 40 meter från vandringslederna. Byn är otroligt charmig. Fin terrass med kvällssol.”

• Villa Abril Gästbetyg: 9,2

”Ett fint hus i lantligt läge men ändå nära till staden, men en bil är nästan ett måste. Bra med utrustning, inkl städmaterial och kemikalier och tvättmaskin så man kunde städa Tillräckligt med köksutrustning, dock borde man kanske komplettera med någon bra vass kockkniv Bra med handdukar, lakan kuddar etc.”

• Competa Suites Gästbetyg: 9,2

”Trevlig lägenhet. Centralt belägen. Tyst. Vi blev hämtade av värden vid infarten till byn, annars hade vi aldrig hittat fram”

• La Casa Del Recreo Gästbetyg: 9,3

”Underbar utsikt från takterrassen.”

• Casa Calle Piedras Gästbetyg: 9,4

”En väldigt fin lägenhet i södra Competa. Vackert och allt fanns som man kan behöva.”

• ”Läget med spektakulär utsikt. Sköna sängar. Aircond o att rummet blev riktigt mörkt nattetid”

• Casa Maroma Gästbetyg: 9,7

”Utsikten bemötandet och frukosten var alldeles utmärkt.”

• Casa Maroma Gästbetyg: 9,7

”Rummet var suveränt, likaså frukosten. Läget i byn var perfekt med vacker utsikt från takterrassen. Men det bästa var nog ändå värdinnan Amber. Hon var så mån om sina gäster, att vi skulle få en toppenvistelse.”

De 30 bästa hotellen i Cómpeta