2. Hotelanmeldelser for Danmark
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Syddanmark
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Odense
  5. Anmeldelser af Stemningsfuld lejlighed - 3 minutters gang fra H.C. Andersens Hus

Nørregade 31 C, st. tv., 5000 Odense C., 5000 Odense, Danmark

8,5

8,3

10,0

• Anmeldt: 16. maj 2024

"Dejligt, pænt og rent lejemål med perfekt beliggenhed"
    • 1 overnatning

Kunne lide det hele. Dog en ulempe at nøgle boksen sidder så lavt. Ikke for os men hvis andre ældre/gangbesværet eller lign. De ville have svært ved at få fat på nøglen så lavt.

Rent og pænt at møde frem til.

Overnattede: maj 2024

• Anmeldt: 16. april 2024

• Lejlighed med 1 soveværelse

Stolene ved spisebordet mangler div skruer, meget vakkelvorne, det syntes vi ikke var så godt, og så havde vi myrer i køkkenet , men det kan jo ske ( måske en god ide at lægge nogle lokkedåser her i april , hvor de begynder at komme frem) måske et fjernsyn ville være en god ide så havde vi nok ikke forventet tøj, private sager i skabe og skuffer, under sengen var der proppet så meget ind under, sko madrasser ?? men ellers ok. Nøgle boksen sidder ret lavt

Dejligt roligt sted , sofa gruppen meget god, var heldig at kunne parkere i `` gården `` alle dage Meget centralt, lige i bymidten

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 22. marts 2024

"K"

Nøgleboks hænger meget lavt

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 20. oktober 2023

"Fantastiske lejlighed i Odense"
    • På rejse sammen med venner
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Kulden og min veninde savnede tv

Beliggenhed var fuldstændig fremragende, dog var der meget koldt og især fodkoldt så i kunne med fordel anbefale gæster at medbringe indesko. Er man fra Nordjylland går man nemlig ikke med udesko på de fine gulve. Vi kunne ikke finde ud af hvordan man kunne sætte lidt varme på, da det er meget moderne. Men udover ovenstående var alt bare fantastisk og jeg vil leje en sådan lejlighed næste gang jeg skal rejse i Danmark.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 16. oktober 2023

Beliggenheden, fin lejlighed

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 15. september 2023

"Skønt sted - meget centralt."
    • Gruppe
    • Lejlighed med 1 soveværelse

At man skal bruge nøgle for at komme ud af portene. I tilfælde af brand kunne det blive et problem. Kunne være skønt med en knap til at åbne portdøren op indefra. Lejligheden er lidt mørk, så der skulle tændes lys.

Lejligheden ligger virkelig godt og man føler sig helt tryg da begge porte er låst. Der var lidt forvirring omkring hvor nøgleboksen var. Det ville hjælpe hvis man fik at vide, at den er på bagsiden af bygningen (den lille port). Vi stod ved den store og blev nødt til at ringe på hos en nabo for at få det forklaret. Hun var til gengæld sød og hjælpsom.

• Anmeldt: 8. september 2023

Fabelagtigt
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Problemer med at få nøgle fra boks.😐 Ved opringning til udlejning, blev det løst, der kom en flink medarbejder med et sæt nøgler. 😀😀

Dejligt centralt lige midt i Odense. Dejlig lejlighed og god plads. Vil helt sikkert, gerne komme igen. Super gode senge.. Der var alt, hvad man havde brug for.😃😃😃

• Anmeldt: 3. juli 2023

"Lækker lejlighed, fantastik beliggenhed, vil klart komme igen"
    • 1 overnatning

Nu er vi nede i petitesser, der stod en køletrailer udenfor soveværelse vindue, den ene af os sover meget let. Så blev vækket nogle gange, når kompressor startede....

Det lå helt perfekt, midt inde i byen, med masser af parkering i nærheden. Værtinden var sød og hjælpsom til at anvise en gratis parkerings plads, der desværre var optaget. Selv om vi betalte 150,- i parkering, var det stadig en billigere løsning end andre steder med fri parkering. Bager få hundrede meter væk, masser af Cafér, Barer og Restauranter i nærheden. HC Andersen Museum lige om hjørnet. Virkelig lækker indrettet lejlighed, med et lille Cafesæt udenfor, hvor vi kunne have siddet, hvis det ikke havde regnet. Er kun en negativ ting at sige, vi skulle kun bor der en nat

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 24. marts 2023

• 1 overnatning

Lugten af parfume fra vaskepulver anvendt på linned.

Super service med nem nøgleudlevering. God plads. Der var alt, selv chokolade til kaffen. Kunst på alle vægge og musik for enhver smag. Ro. Fantastisk beliggenhed.

Overnattede: marts 2023

• Anmeldt: 22. august 2022

• Lejlighed med 1 soveværelse

Skøn lejlighed med fantastisk beliggenhed. Dejlig roligt selvom det er midt i byen Rent og pænt overalt. Dejlig stort badeværelse. Stemningsfuld indretning. Der virker hjemligt. Lille fin terrasse

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 8. august 2022

"fantastisk"
    • Lejlighed med 1 soveværelse

smuk lejlighed i meget roligt område

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 1. august 2022

"Dejlig rummelig og hyggelig lejlighed med central og rolig beliggenhed"
    • 1 overnatning

Beskrivelsen til at finde nøgleboksen gav lidt problemer - men et telefonopkald løste problemet.

Beliggenhed perfekt, hyggeligt og rart, god plads og dejlige udendørs siddepladser.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 3. juli 2022

"Dejligt at lejligheden lå så centralt og at kvarteret var så stille om aftenen og natten"
    • 1 overnatning

Dejligt at kommunikationen var super god og hurtigt svar... Der var så fint og en æstetisk oplevelse og dejligt rent.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 7. marts 2022

"En rigtig god oplevelse . Ingen problemer med udlevering af nøgler ."
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Dårlig parkerings forhold .

Overnattede: marts 2022

• Anmeldt: 16. januar 2022

Manglede TV

Overnattede: januar 2022

• Anmeldt: 12. december 2021

• Lejlighed med 1 soveværelse

Det var en super hyggelig lejlighed, man følte dig nærmest hjemme, perfekt beliggenhed , tak til ejer for at “låne” din lejlighed ud.

Overnattede: december 2021

• Anmeldt: 1. november 2021

• Lejlighed med 1 soveværelse

Lejligheden har intet TV.

Fantastisk beliggenhed med få minutters gang til det meste. Lejligheden var ren og ryddelig ved ankomst, og nøglen blev let hentet i en nøgleboks tæt på lejligheden. Gnidningsfri kommunikation med værten. Kan varmt anbefale lejligheden!

Overnattede: oktober 2021

• Anmeldt: 26. september 2021

• Lejlighed med 1 soveværelse

Lidt dunkel belysning om aftenen. Et par ekstra læselamper var ønskelige.

Fin indretning. Central beliggenhed i forhold til Odense Banegård, shopping, seværdigheder, caféer mv.

Overnattede: september 2021

• Anmeldt: 23. august 2021

"Ophold i Odense"
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Dyrt at parkere i Odense. Der er ingen TV i lejligheden.

Hyggelig lejlighed midt i centrum, rent og pænt, gode senge.

Overnattede: august 2021

• Anmeldt: 9. august 2021

• Lejlighed med 1 soveværelse

Mangler plads til vores medbragte tøj Et tv ville være rat på en regnvejrsdag

Dejlig rummelig lejlighed til 2 personer Med bord og stole udenfor i gården. Ligger rigtig godt midt i centrum gå distance til alt

Overnattede: august 2021

• Anmeldt: 17. juli 2021

"Smuk, smagfuldt indrettet lejlighed med dejlig beliggenhed i rolig baggård."
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Bitte små ting: savnede hynder til udendørsstolene, savnede æggebægre...

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 6. juli 2021

"Ophold I Odense."
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Manglede lidt skabsplads til “bøjletøj” - og der var ingen fjernsyn, så vi kunne ikke se EM i fodbold.

Lejligheden var et godt alternativ til et hotelværelse, som kostede det samme. Beliggenheden var fin. Fint internet. Der følger ikke en parkeringsplads med i lejemålet, men der er mange betalingspladser meget tæt på. Vi foretrækker, at der er eget køkken og køleskab frem for at morgenmad kan indtages på hotellet. Der var gode senge, og mulighed for at sidde udenfor i gården, hvor der var bord og stole. Vi har allerede booket et ophold igen i august.

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 4. februar 2024

6,0
    Nogenlunde
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Dårlig seng. Der var en sur indelukket lugt i lejligheden, der var lidt svær at komme af med. Nøgleboksen var ikke helt nem at åbne. Der var desuden 2 nøglebokse. Det var ikke helt tydeligt, hvilken en der var den rigtige, da de begge var nede ved jorden.

Belligenheden var helt perfekt. Lejligheden var en god støørelse.

Overnattede: februar 2024

• Anmeldt: 13. september 2023

4,0
    "Elendig indtjekning og endnu dårligere service. Kan ikke anbefales"
    • 1 overnatning

Det tog mig 45 min at komme ind og det kun ved hjælp af to beboere og en butiksansat som intet havde med det at gøre. Indtjekningsproceduren var ubrugelig da de to porte man skulle igennem begge var låste. Jeg ringede på flere angivne tlf numre, men fik kun telefonsvarer. Aldrig blev der ringet tilbage. Da jeg endelig med ovennævnte hjælp fandt nøgleboksen bag nogle cykler og helt nede ved jorden var den vanskelig at betjene dels pga den lave placering dels da kodehjul og låge gik særdeles trægt. Jeg aflyste straks to bookede overnatninger i næste måned og vender aldrig tilbage. Det er simpelthen for ringe at vejledningen er forkert og at mine opkald ikke blev besvaret. Faktisk var det et held, at jeg kom indtog ikke endte på gaden med at have betalt for en overnatning jeg ikke kunne benytte.

Dejlig lejlighed