2. Hotelbeoordelingen Denemarken
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Hovedstaden
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Kopenhagen
Denemarken Kopenhagen Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• ApartmentInCopenhagen Apartment 1314 Beoordelingsscore: 8,7

“De locatie van dit appartement is een leuke prettige wijk, op loopafstand van leuke parken, water en iets verderop het centrum. Het is fris en gezellig ingericht met een kleine maar complete keuken. We hebben slechts 2 keer gekookt daar maar dat gaat prima. Ontbijten hebben we wel iedere dag daar gedaan in de knusse woonkamer en dan is het heel handig dat je in de koelkast al je ontbijtspullen kwijt kan. De slaapkamer en douche waren prima. Een matras is persoonlijk maar wij vonden het een fijn matras. Kopenhagen is sowieso top en we boften met geweldig weer. Iedereen genoot van de zon aan het water, op terrasjes en in de parken. Wandelaars en fietsers ervaren hele fijne voet/fietspaden in de deze stad. Vrijwel iedereen houdt zich ook aan de regels en dat maakt het verkeer heel rustig. Ondanks dat Kopenhagen best een grote stad is ervaar je niet de stress/drukte van Nederlands steden van vergelijkbare grootte.”

• “Heerlijk bed”

De 30 beste vakantiewoningen in Kopenhagen