2. Hotelbeoordelingen Denemarken
  3. Hotelbeoordelingen Denemarken
Sjaelland Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• ProfilHotels Copenhagen Plaza Beoordelingsscore: 3

“De locatie”

• Hotel Vinhuset Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer en vriendelijk personeel.”

• CPH Hotel Beoordelingsscore: 5

“Locatie dichtbij het station.”

• Capsule Hotel Nyhavn63 Beoordelingsscore: 10

“Mooie patio om iets te drinken 's avonds. Leuke sfeer in de dorm/capsules. Snelle service.”

• Hotel Klinten Beoordelingsscore: 5

“Matjg ontbijt. Brood was al op. Alleen nog een paar afbak broodjes. Bij navraag waar het brood was, hield het personeel zich van de domme en wees op de broodjes. Kamer zeer basic, maar wel schoon. In de zomer zal het wel heeel erg warm zijn in de kamer (zw). Restaurant was niet wat het beloofde op de site. Geen a la carte, dus wij zijn elders gaan dineren.”

• Danhostel Ishøj Strand Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt was goed (wel iets prijzig, maar dat is alles in de omgeving van Kopenhagen). In ons gezelschap eet 1 persoon glutenvrij, dit werd erg goed geregeld, de medewerker zag ons al zitten en bracht de glutenvrije broodjes. In de algemene keuken stond alles wat nodig was om te koken. Metrostation op loopafstand, binnen 10 minuten in het centrum van Kopenhagen”

• Cabinn Copenhagen Beoordelingsscore: 5

“De locatie is prima, net buiten het centrum.”

• Hotel Mayfair Beoordelingsscore: 7

“Locatie”

• Good Morning City Copenhagen Star Beoordelingsscore: 7

“Locatie, vriendelijk personeel”

• “Het is een ruim, mooi hotel en het personeel is over het algemeen supervriendelijk. In principe een prima hotel met allerlei faciliteiten (zoals een winkeltje met snacks), die je reis gemakkelijker maken.”

De 30 beste hotels in: Sjaelland