2. Hotelbeoordelingen Costa Rica
  3. Hotelbeoordelingen: Limon
  4. Hotelbeoordelingen Tortuguero
  5. Beoordelingen van Tortuguero Adventures Beach House

Beoordelingen over Tortuguero Adventures Beach House

Super las Tortugas 50 metros este en direccion al mar, 70205 Tortuguero, Costa Rica

#25 van de 33 hotels in Tortuguero

7,3

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Prima verblijf

De kamer miste wat sfeer en praktische dingen, zoals haakjes of iets om je spullen kwijt te kunnen. Er hing een bijzondere geur en in het bed zat een diepe kuil. Echter is dit de prijs-kwaliteit verhouding.

Fijne locatie gelegen dichtbij de hoofdstraat. Er is een gedeelde keuken en lekker terras. Je kan verschillende activiteiten met korting boeken bij de receptie. Wij deden de kajak tocht en deze raden wij aan!

• Beoordeeld op: 26 april 2024

Genoten!
    • Familiekamer met Stapelbedden

Badkamer mag elke dag schoongemaakt worden, gebeurt nu niet. En tuin buiten mag iets opgeknapt worden, we misten lekkere bankjes of hoekjes buiten waar je echt lekker kan zitten. Staan nu wat plastic stoelen, zet een paar bankjes met lekkere kussens neer en je bent al een heel eind!

Heerlijke plek, prachtig aan het strand. Heel aardige host Emanuel met lief hondje Gorda. Optie om tours bij hen te boeken. Ruime kamer, schoon. Fijn met airco wat echt nodig is. Badkamer prima, ietwat verouderd en weinig plek om spullen neer te leggen. Keuken die gebruikt kan worden, aardig compleet.

• Beoordeeld op: 11 april 2024

• Familiekamer met Stapelbedden

Weinig plaats om kleren op te bergen.

De lokatie vlakbij het strand was super! Ook het overdekt terras met hangmattten en de gedeelde keuken was lekker chill. Genieten!

• Beoordeeld op: 31 maart 2024

• Driepersoonskamer

De kamer stonk een beetje

Locatie op het strand is fantastisch! Emanuel en zijn hondje Gorda waren onwijs vriendelijk, net als de rest van het personeel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2023

Zalig!
    • Driepersoonskamer

Prachtig gelegen aan het strand!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Fantastisch verblijf voor een paar dagen. Op loopafstand van alles en tegelijkertijd een chille plek aan zee.
    • Familiekamer

Verouderde kamer en douche deed het niet optimaal.

Fijne plek, dichtbij de supermarkt, bakker, talloze restaurants en het allermooiste: dicht aan zee. Heerlijk uitzicht op de woeste zee en bij de ‘buren’ een biertje en kokosnoot met rum gekocht en op het strand genuttigd. Aardige eigenaar, zeer behulpzaam. Via de accommodatie ook twee tours geboekt (magische zeeschildpadden tour in de avond en vroeg in de ochtend een kano tour). Ook een aardige en leuke gids!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Geen luxe, maar prima plek voor een goede prijs
    • Driepersoonskamer

Redelijke kleine kamer en badkamer was in redelijke staat

Goede locatie

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

• Familiekamer

De tuin heeft wat liefde nodig. Ook het meubilair mag wat uitnodigender.

Het is een simpel maar goed en vooral schoon verblijf. Er wordt elke dag schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Je kijkt geweldig uit over de zee. En alles is op loopafstand. Goed internet

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

Mooi verblijf aan het strand en int centrum

Het matras was niet top. Erg zacht dat je erin wegzakte en de lattenbodem voelde. De omgeving was iets luidruchtig op de vroege morgen. Andere gasten lieten rommel achter in de gemeenschappelijke ruimte. Een ventilator in de gemeeschappelijke ruimtes was fijn geweest.

De eigen keuken was top, voorzien van alles. Buiten zitten fantastisch. Alles was goed schoon. Personeel erg vriendelijk. Wifi en ac erg goed. Mooi de douches buiten. Afstand zee en centrum perfect.

• Beoordeeld op: 26 november 2022

Erg fijn verblijf!
    • Driepersoonskamer

De staat van de kamers is ruim voldoende maar is wel aan onderhoud toe.

Geweldige locatie aan het strand. Gedeelde keuken en groot terras/tuin. Kan gebruik maken van de koelkast. Personeel is hartstikke vriendelijk en behulpzaam, met name Emanuel en Byron hebben ons erg goed geholpen met de tours en al onze overige vragen. Daarnaast hebben ze al de goede eetplekjes gedeeld. Extra pluspuntje voor ons, ze hebben een heel schattig hondje (Gorda). De douche is ook lekker warm!

• Beoordeeld op: 12 november 2022

• Driepersoonskamer

Er was geen airco aanwezig, dus wij sliepen met de ventilator aan.

De hostel ligt vlakbij het strand, leuk voor een ochtend/avondwandeling!

• Beoordeeld op: 7 november 2022

2 dagen genoten van Tortuguero met behulp van dit eenvoudige, goed betaalbare, gastvrije hostel
    • Familiekamer

Het in- en uitchecken is op een andere locatie dan het hostel zelf. Hier waren wij niet van op de hoogte gesteld en is misschien handig om te weten voor de volgende keer! Verder zijn veel wegen onverhard in Tortuguero waardoor er veel zand meekomt, een bezem zou geen overbodige luxe zijn :)

De medewerkers waren erg aardig en behulpzaam en de tours die geregeld konden worden door dit hostel zijn erg aan te raden! De kamer met 6 personen was prima ingericht en zag er goed uit voor de prijs-kwaliteit verhouding. Het is ideaal dat je, als je het hostel uitloopt, aan de ene kant direct op het strand bent en aan de andere kant vrijwel direct in het centrum loopt.

• Beoordeeld op: 4 november 2022

Top!
    • Driepersoonskamer

De locatie is perfect, je loopt zo het strand op. Het personeel is super vriendelijk en staat klaar om je te helpen of een praatje te maken. Ook kunnen ze je advies geven over de omgeving of over tours. Ik zou zeker de kayak tour aanraden. de kamer is prima, wel warm maar dat is te verwachten hier. De badkamer is ook prima. Verder kan je de keuken gebruiken en de koelkast. Er zijn genoeg plekken om te zitten en te relaxen. De hond is een groot pluspunt :)

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

voor de prijs prima
    • Familiekamer

kamer faciliteiten zijn minimaal, badkamer niet erg hygiënisch

de locatie en omgeving direct aan het strand

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

heerlijk aan zee. relaxt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

de locatie direct aan zee. warme douche. zeer vriendelijke schoonmaakster gemeenschappelijke keuken

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

prachtige plek op Tortuguero
    • Familiekamer

Chille plek aan het strand, familiekamer was prima, ventilator absoluut nodig. In de keuken kun je zelf eten klaarmaken, handig. Tours worden makkelijk voor je geregeld en zelfs met Nederlands sprekende gids. Erik heeft ons heel veel verteld over de omgeving maar ook over Costa Rica.

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

De koude douche, en wat verouderde ruimtes

De ligging aan het strand

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

Voldoende
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er waren veel kakkerlakken in de kamer en zaten zelfs in mijn toilettas. Ook hing er een penetrante geur in de kamer die soms heel heftig opdrong. Nu snappen we dat we in een jungle omgeving verblijven maar dat hebben we ons gehele verblijf in Costa Rica gedaan er nergens anders hebben we hier last van gehad. Daarnaast werd er vanuit de accommodatie niets aan gedaan om ons een prettig gevoel te geven of actief iets aan de kakkerlakken te doen. ‘Het is nu eenmaal zo als je op deze plek verblijft’ Uiteindelijk hebben we zelf met toilet papier wat gaten en kieren gedicht en wat openingen in de badkamer en toen leek het iets minder. Maar dat zou je eigenlijk van de mensen verwachten die in het hotel werken. Behalve een lege gif spray kregen we niets. Daarnaast ook goed om de kosten voor extra’s goed af te stemmen want waar de was eerst een 10tje zou zijn was het een dag later ineens 15. Ik weet niet of wij net pech hadden maar hebben 3 nachten niet echt lekker geslapen helaas en er werd naar ons gevoel niets mee gedaan wat erg jammer is, ook voor de volgende gasten.

De locatie van het verblijf is top! Lekker aan het strand. De schoonmaakster zorgde echt dat alles heel schoon was!

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

Heerlijk beach verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De douche was koud, normaal niet erg maar mn man was niet fit dus dan is dat iets wat je mist.

Fantastische plek aan het strand! Simpel verblijf maar meer ben je niet nodig. En enorm aardige mensen met super trips!

• Beoordeeld op: 28 april 2023

Heerlijke plek!
    • Familiekamer

De ligging. Aan zee, waardoor ‘s ochtend in 3 stappen op het strand om de zonsopgang te zien.

• Beoordeeld op: 21 april 2023

• Beoordeeld op: 29 oktober 2022