2. Hotelbeoordelingen Costa Rica

#9 van de 33 hotels in Tortuguero

6,5

• Beoordeeld op: 9 januari 2023

• Standaard Kamer

prachtige omgeving midden in de natuur, mooi huisje, heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 december 2022

Top locatie echt een aanrader.
    • Standaard Kamer

Je weet dat je in de tropen zit dus alles blijft vochtig. Drank was erg duur 4 US voor een biertje.

Boottrip erna toe was prachtig, kamer midden in de jungle bestond bijna geheel uit ramen. Ramen waren niet vzw van glas maar met gaas. Alle geluiden uit de jungle waren goed te horen of je in een tent lag.

• Beoordeeld op: 15 september 2022

Echt een aanrader.
    • Standaard Kamer

Prachtige kamers middenin de jungle. Heel bijzonder zo in de avond en ochtend het geluid van de apen om mee wakker te worden. Ontbijt is goed en er worden via de accommodatie diverse tours aangeboden. Bij La Pavona stond er direct bij aankomst al iemand van het hotel ons op te wachten om ons op de goede boot te zetten, die ons direct naar de Lodge bracht.

• Beoordeeld op: 11 juni 2022

Voldoende
    • Standaard Kamer

Service en gastvrijheid van het personeel valt tegen. Het ziet er niet naar uit alsof het meeste van het personeel plezier in het werk heeft waardoor je ook niet altijd even vriendelijk geholpen wordt. Zonde want het is een mooi concept. Zo kregen we ook bijvoorbeeld weinig uitleg van de tours die ze aanbieden toen we er naar vroegen en hoorde we later van andere gasten dat ze meer tours hadden dan aan ons verteld was. We zagen een groot verschil met andere bezochte accomodaties. Eten is in buffet vorm. Op zich goed en lekker eten, veel keuze voor het ontbijt. Alleen de aankleding is wat minder, je krijgt een beetje een kantine gevoel. Vooral als je binnen gezet wordt.

De locatie was top. Heel veel apen en andere dieren om je heen, midden in de jungle en een fijn zwembad. Huisjes zien er leuk uit maar staan wel wat dicht op elkaar waardoor het jungle gevoel iets minder wordt.

• Beoordeeld op: 13 april 2022

Comfortabel, maar het heeft betere tijden gekend.
    • Standaard Kamer

Deze lodge lijkt de liefde voor haar gasten te hebben verloren. Het huisje is prima, maar alles er omheen lijkt betere tijden te hebben gekend. Bij de receptie zijn ze vriendelijk maar niet hartelijk en meedenkend, het buffet in het restaurant is niet aan te bevelen (weinig keuze, ongezellige setting en het personeel staat er duidelijk niet met plezier). Ik raad iedereen dan ook aan lekker te gaan eten in Tortuguero zelf. Het ontbijt is op zich goed, maar verwacht ook daar een hoog ‘all inclusive gehalte’, maar dan zonder alle keuze en kwaliteit. Ik was graag positiever geweest, maar dit was gewoon het minste verblijf van onze hele reis. Jammer, want het heeft veel potentieel!

De locatie is super en het huisje comfortabel. Vanaf de lodge ben je in 5 minuten in Tortuguero en je hebt alle rust om de locatie zelf. je huisje ligt daadwerkelijk middenin de jungle.