2. Hotelbeoordelingen Costa Rica

in front of the Catholic church, 70206 Tortuguero, Costa Rica

#3 van de 33 hotels in Tortuguero

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

• Economy Tweepersoonskamer

Minst vriendelijke personeel van alle locaties die we bezocht hebben in Costa Rica. De meesten onder hen (inclusief de uitbaatster) leken eerder met tegenzin het cliënteel te begroeten en/of te woord te staan. Dit gaf soms een ongemakkelijk gevoel. Ondanks dit kleine minpuntje, mag ook gezegd dat de uitbaatster erg communicatief was alvorens we aankwamen. Ook regelde zij voor ons de boot pick up op de dag van vertrek.

De kamer voldeed aan onze verwachtingen. Airco werkte goed in de kamer. Prachtig gelegen terras om te ontbijten, lezen, .... Ontbijt was lekker en uitgebreid. Goede prijs/kwaliteit!

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

• Driepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Een koelkastje op de kamer zou perfect zijn. Beetje gehorig.

Vriendelijk personeel, goede locatie, prima tours.

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

Prima en goed gelegen in tortuguero
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Iemand (¿bewoner/eigenaar?) was om 02:00 in de nacht luidruchtig aan het bellen en rondlopen. Hield geen rekening met de gasten. De kamers zijn dus enorm gehorig.

Fijne kamer, goede airco, mooi uitzicht en heerlijke bedden. Ontbijt is prima. Leuk dorpje waar je doorheen kan wandelen en je bent zo in het park. Makkelijk via het personeel tours te regelen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

Heel fijn hotel met prachtig uitzicht en goede services
    • Familiekamer - Toegang voor Personen met een Lichamelijke Beperking

Beetje simpele badkamer en de douche werd niet warm. Maar who cares met 36 graden?

We hadden de goedkoopste kamer (50 $) en daardoor geen zicht op de rivier. Maar het terras was geweldig, dus we waren erg tevreden. Het hotel heeft ons vervoer per boot vanaf Moín geregeld. Ook hebben we twee excursies gedaan die Luis via het hotel aanbiedt. Erg interessant!

• Beoordeeld op: 21 april 2024

Nice location

• Beoordeeld op: 2 februari 2024

Ligging langs rivier Vriendelijke mensen, zeer behulpzaam Mooie nette kamers

• Beoordeeld op: 26 januari 2024

De kamer was heel warm.

Leuk terras aan de rivier en lekkere pancakes als ontbijt. Kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 11 januari 2024

Aangenaam verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer aan straat veel lawaai

Locatie

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

De ideale locatie in Tortuguero, voor een zeer goede prijs.
    • Standaard Familiekamer

Er missen instructies bij de suicide shower, daardoor kregen we een flinke schock. Bij de receptie is geen pinmogelijkheid. Het ontbijt is lekker en inclusief, maar de keuze is beperkt.

De locatie, aan het water én de hoofdstraat van Tortuguero. De kamer was ruim en bij de accomodatie kan gratis gebruik gemaakt worden van hangmatten en laarzen die verplicht zijn in het nationaal park.

• Beoordeeld op: 21 november 2023

Prachtig verblijf op een prachtige locatie!
    • Economy Tweepersoonskamer

Alles 😃. Geweldige locatie, mooie propere kamer met alle voorzieningen die nodig zijn, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt,… Een aanrader!

• Beoordeeld op: 17 november 2023

• Familiekamer - Toegang voor Personen met een Lichamelijke Beperking

Enige wat ik kan bedenken is dat het jammer is dat je op het mooie terras ‘s avonds niks kunt drinken maar er zijn genoeg andere opties in de buurt.

Prachtige ligging direct aan het water met mooi terras. Aanlegsteiger direct bij het hotel. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Kamers basic maar prima (goede bedden, douche en airco). Dichtbij alles dat Tortuguero te bieden heeft. Wij hebben ook een heel fijne avondwandeling met top gids Luis geboekt bij het hotel.

• Beoordeeld op: 11 november 2023

• Economy Tweepersoonskamer

Bed was wat hard. Er was geen airco, maar met de ventilator is de hitte ook goed te verdragen. Net als op veel andere plekken in Costa Rica wordt ook in deze badkamer gebruikgemaakt van een elektrische douchekop waarin het water verwarmd wordt. Als Nederlanders zijn we dit niet gewend, het voelt spannend om onder een douche te staan waar elektriciteitsdraden naartoe lopen.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel dat je aanbevelingen kan geven voor bijvoorbeeld restaurants. Wij hebben twee tours gedaan met Luis, hij is enthousiast, spot gemakkelijk veel dieren (maar hij bereidt je er wel eerlijk op voor dat dit geen garantie is) en kan veel vertellen over de flora en fauna in Tortuguero. Erg lekker ontbijt gegeten met een prachtig uitzicht! Op de laatste dag gingen wij met een heel vroege boot weg, door een miscommunicatie was de keuken hier niet van op de hoogte. De medewerker die het ontbijt klaarmaakte die ochtend, verzorgde echter alsnog ontbijt, ook al was de keuken eigenlijk nog gesloten. Erg fijn verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

• Familiekamer met Uitzicht op de Rivier

Zeer aardig en attent personeel, hele goede gids die zeer veel kennis had over dieren en planten. Genoten van de boeiende boottocht en wandeling met gids. Heel bijzonder om begeleid door een gids schildpadden s nachts eieren te zien leggen. Mooi uitzicht over de rivier Relaxte sfeer.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Mooie locatie om te verblijven in Tortuguero

Niks eigenlijk

Mooie locatie midden in het centrum van Tortuguero, kamers zijn ook prima. Ontbijt was ook lekker, je krijgt eerst fruit en een sapje, daarna iets anders, pancakes of scrambled eggs bijvoorbeeld, wisselde per dag.

• Beoordeeld op: 7 september 2023

• Standaard Familiekamer

goed gelegen, zeer vriendelijk personeel mooi excursieaanbod goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 5 september 2023

Kleinschalig hotel aan het water met mooi uitzicht en een goede locatie in het plaatsje
    • Familiekamer met Uitzicht op de Rivier

Het hotel ligt aan het water met een mooi uitzicht. Houten relaxstoelen aan het water. Prima ontbijt. Je kon zelf koffie, thee en chocolade melk pakken. Onze hotelkamer had uitzicht op het water. Wij hadden geen airco, maar ventilatoren. Het hotel ligt aan de hoofdweg midden in het dorpje. Wij hadden geen last van geluidoverlast. Wij hadden de volgende ochtend een bootexcursie met de gids Luis. Luis vertelde ons veel over de dieren, die wij zagen. Ook de excursie met Luis naar de schildpadden 's avonds was geweldig!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

• Economy Tweepersoonskamer

Prachtige locatie aan het water (rivier) in dit Nationaal park en ongeveer 500 mtr van de grote oceaan. Allerlei mooi interessante trips te maken vanuit deze plaats. Prima eenvoudige kamers met airco, prima ontbijt (pancakes of toast met jam en scrammbled eggs en vers fruit). Let op dat je op tijd je tickets voor de watertaxi koopt anders kun je niet mee terug naar Guapilés.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

• Driepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Lokatie in het dorp en aan het water incl eigen steiger voor boottrips

• Beoordeeld op: 17 juli 2023

Fantastisch verblijf!
    • Familiekamer - Toegang voor Personen met een Lichamelijke Beperking

Ons verblijf was bij Marbella was fantastisch! Een hele fijne ligging aan de gezellige hoofdweg zonder last te hebben van drukte. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is lekker en goed verzorgd. Airco in de kamer is erg prettig. Op het terras aan het water is het heerlijk vertoeven. Was fijn zou zijn is als er naast de houten stoelen wat meer relax stoelen zouden staan, of er een relax hoekje gecreëerd zou worden.

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

• Standaard Familiekamer

Een leeslamp bij het bed zou handig zijn

boottocht, wandeling in het nationale park en schildpadden tocht 's avonds via Casa Marbella op voorhand geboekt, zijn een must der! Gids van Casa Marbella is super!

• Beoordeeld op: 27 maart 2023

Kijk niet verder, boek deze accommodatie!

Kan niets bedenken.

Alles was gewoon perfect!

• Beoordeeld op: 21 maart 2023

• Standaard Familiekamer

Tours zou ik niet via dit hotel boeken naar elders in tortuguero regelen. Wij hadden de boottocht in de ochtend. Het was zeker een mooie tocht en we hebben veel gezien (wat hier ook vrij makkelijk is), maar het was een grotere boot dan sommige anderen waardoor niet iedereen een goede plek had. De kwaliteit van de andere tours (wandeling in de ochtend om 11 uur en nachtwandeling) was matig, doordat de gids zelf niks kon vinden. Tijdens de wandeling overdag eigenlijk op een paar apen en een luiaard niks gezien (en die zie je ook zonder gids), en tijdens de nachtwandeling heeft de gids alleen 2 kikkers en vuurvliegjes gevonden. Gelukkig hebben we hem met de groep zelf nog bijvoorbeeld op een pad, tarantula, slang en bijzondere vogel kunnen wijzen!

Ruime en schone kamers, met fijne bedden. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Ze hebben een fijn terras direct aan het water. Het hotel zelf zou ik zeker aanbevelen.

• Beoordeeld op: 20 maart 2023

• Standaard Familiekamer

Het was hier heerlijk! Personeel zeer behulpzaam! Luis als gids geweldig! Zeer gepassioneerd vertelde hij tijdens de excursies! Met name de boottocht in de ochtend is een aanrader!!

• Beoordeeld op: 3 maart 2023

Behulpzaam personeel

Erg gehorig

Personeel erg behulpzaam. Prima ontbijt, goede locatie.