2. Hotelbeoordelingen Costa Rica

Detras del Aeropuerto, 70403 Tortuguero, Costa Rica

#7 van de 33 hotels in Tortuguero

6,9

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

Veel rust maar ook hele vervelende muggen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Het is daar heel warm dus we miste wel heel erg een airco, was eigenlijk niet te doen zonder. Steeds afhankelijk moeten zijn van hun boot service om ons ergens naartoe te brengen. Hun kunnen niks aan doen maar we waren daar helemaal leeg geprikt door muggen ook als wij muggenspray op hadden gedaan.

Lodge aan het strand, zwembad, heerlijk ontbijt, alleenmaar natuur om jou heen. Je komt helemaal tot rust daar

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Fijn verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Voor het avondeten in de accommodatie (12 dollar) werd ons gezegd dat het inclusief drank en dessert was. Drank was slappe limonade en het dessert: elk een droog koekje. Hadden het meer geapprecieerd was er ons geen drank en dessert verloofd en het droge koekje er dan als extra werd bijgegeven. Geen grote portie.

Vriendelijke mensen. Mooi gelegen middenin de natuur. Een oase van rust met erg veel vogels te spotten in de achtertuin (toekans!). Shuttle met het bootje van het verblijf. Komen je gratis ophalen bij aankomst en voeren je ook weer gratis terug bij vertrek. Van 16u tot 18u kan je ook in het centrum verblijven (wegvoeren en ophalen eveneens gratis met bootje). Lekker ontbijtje in de ochtend. Uitstekend en verfrissend zwembadje. Aanrader!

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

Kleine badkamer

Natuur

• Beoordeeld op: 21 januari 2024

Geweldig
    • Vierpersoonskamer

Super mooie plek leuk stadje in de buurt! Super lief personeel!

• Beoordeeld op: 14 januari 2024

Chillaxed.
    • Vierpersoonskamer

Geen goeie ligstoelen, te weinig variatie en keuze in het eten.

De eenvoud en de mooie tuin en de bootservice.

• Beoordeeld op: 13 januari 2024

Prachtige uitvalsbasis voor Tortuguero
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Er waren veel mieren in en rondom huisje.. Maar daar kun je weinig tegen doen in de jungle.

Het is een prachtige plek. Mooie omgeving en je ziet ontzettend veel vogels in de tropische tuin. Wanneer je de ochtend in nationale park bent is het het heerlijk vertoeven in het zwembad. De huisjes zijn eenvoudig, maar wat heb je nodig? Willis is ontzettend gastvrij, wil alles wel organiseren en heeft gezellige humor. Hij heeft plezier in zijn werk, dat spat er van af. Via de accomodatie regelden we de tours. De Kajak tour is een echte aanrader evenals wandelen langs de trail van het ranger centrum. Al met al.. We hebben echt enorm genoten. Wacht niet langer, maar gewoon boeken. Wij reisden met onze dochters van 2 en 4.

• Beoordeeld op: 10 januari 2024

• Driepersoonskamer

Het huisje was aan een update toe. Badkamer was op z'n hoogst basic.

Waanzinnige lokatie. Huisjes lagen in een prachtige tuin met een lekker zwembad. Willis deed zijn best het ons naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

Prima
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Simpel schoon en goeie prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Heerlijk verblijf in Tortuguero
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Ontbijt was beetje basic.

Erg mooie tuin met zwembad rond de vrolijke huisjes. Het huisje is van binnen erg simpel, maar prima, zeker als je kijkt naar prijs kwaliteit. Willis lijkt in het begin wat nukkig, maar is een gouden vent die je met de boot kan ophalen en wegbrengen. Hij liet ons onderweg een luiaard in een boom zien.

• Beoordeeld op: 30 december 2023

Prachtige tuin!
    • Vierpersoonskamer

De huisjes zijn verouderd en dat merk je. De bedden zijn aan vervanging toe.

Een prachtige plek met waanzinnig lieve mensen. Willis is de rust zelve en daardoor een heel fijne gastheer. Hij regelde een tour voor ons en de ritjes met zijn bootje naar het dorp waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 december 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Geen menu kaart je moet eten wat de pot schaft.

Goeie ligging vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 2 december 2023

Locatie, personeel, service.

• Beoordeeld op: 15 november 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Je moet er rekening mee houden dat het wat uit het centrum ligt, waardoor je iedere keer voor de taxi boot moet betalen. Geen airco.

Vlakbij het strand waar wij de mogelijkheid hadden om baby schildpadden uit de eitjes te zien komen in de ochtend. Dit konden we op eigen initiatief doen, wat één van de mooiste ervaringen in Costa Rica is geweest. Fijn zwembad, lekker avondeten en ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 november 2023

• Driepersoonskamer

Aparte huisjes, heerlijk ontbijt met prachtig uitzicht. Lunch en diner was mogelijk. Heerlijke hangmatten, zwembadje.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

Fijne plek en absoluut waar voor het geld
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Het personeel was vriendelijk, maar leek weinig zin te hebben in wat ze doen, behalve de eigenarese, ze zri altijd aardig gedag en probeerde mee te denken Bij het zwembad zijn 2 keiharde stoelen en 1 ligbed zonder kussen van houten plankjes, dat was niet bepaald relaxed Als je buiten de boottijden die aangeboden eordt via de lidge van of naar het dorp wil kost dit 2500 colones pp, wat erg duur is voor het kleine boottripje

De omgeving is prachtig, de tuin heel mooi en goed onderhouden met de meest mooie vogels ( zelfs groene macaws en toekans) Het zwembad is een heerlijke verkoeling. De huisjes zijn extreem eenvoudig, maar alles was keurig schoon. Het was er heel rustig

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Genoten!
    • Vierpersoonskamer

Geweldige plek! Ontzettend vriendelijke eigenaar en personeel. Simpele maar fijne huisjes. Lekker verzorgd ontbijt en verse koffie elke ochtend. Lunch en diner op aanvraag en ook prima! Met de eigenaar of de taxi-boot vaar je in een paar minuten naar het centrum.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Basic maar prima voor 1 of 2 nachten.
    • Driepersoonskamer

Er is wel wat achterstallig onderhoud. Het zwembad werd niet schoongemaakt.

Lokatie

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Een hele fijne locatie om te verblijven die wordt uitgebaat door ontzettend vriendelijke mensen.
    • Driepersoonskamer

De inrichting is een beetje ouderwets en erg basic. Maar eens je uit je deur stapt ben je dat vergeten owv de prachtige tuin. De lodge ligt wat verder van het dorp. Je kan er zelf naartoe wandelen (ongeveer 2 km), maar let op s nachts kan dit owv veiligheid niet.

De lodge heeft een fantastisch mooie tuin met aangenaam zwembad. Het uitzicht vanop het terras van het restaurant/ zone met hangmat is fantastisch.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Simpel, maar met goede service en een prachtige omgeving.
    • Driepersoonskamer

Er was geen klamboe aanwezig en dit had in deze accommodatie wel prettig geweest. Er was ook geen airco, waardoor het behoorlijk warm was. Maar het hoort wel bij de locatie. Men leeft hier al jaren vrij eenvoudig.

De locatie was prachtig, aan het water. Een mooie tuin waar we veel dieren hebben gespot. Lekker relaxen in een hangmat. Daarnaast bracht Willis ons kosteloos overal naartoe met zijn bootje. Hele goede service.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Een met de natuur
    • Vierpersoonskamer

Zeer eenvoudig. Geen airco alleen een ventilator. Zwembad zat heel veel chloor in.

Het warme welkom en de vriendelijkheid van Willis. De ligging. De excursies naar de schildpadden en de boottour die werden aangeboden. De tuin met toekans, groene Ara’s, andere bijzondere vogels en Iguana’s.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

mooie plek met goede tours en goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

mooie locatie met prachtige tuin en klein maar leuk zwembadje. eten beperkt maar wel lekker. alle tours te boeken bij de lodge. gratis dagelijks transfer naar dorpje

• Beoordeeld op: 12 juli 2023

Magische omgeving . Absoluut een grote aanrader
    • Vierpersoonskamer

De accommodatie is echt basis en niet sfeervol ingericht. De tuin en zwembad maken alles dubbel goed.

De omgeving. Was een klein paradijsje. De vogels, de tuin en de turtle toer was fantastisch. Ook Willis was een aangenaam persoon. We liked him.

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

Simpel maar leuke accommodatie in een overwelvende natuur.
    • Driepersoonskamer

Dat er toch iets meer in het restaurant spontaan te bestellen was en niet van te voren op aanvraag. En dat de douche het beter deed.

Het natuurschoon van de accommodatie is op zichzelf al paradijselijk. Simpele leuke kleurrijke lodges. Ontbijt was combinatie van lokaal en continentaal. Voldoende en lekker. Zwembad was ook heerlijk om in te vertoeven.

• Beoordeeld op: 18 mei 2023

niets