2. Hotelanmeldelser for De Forenede Arabiske Emirater
  3. Hotelanmeldelser for Fujairah
  4. Hotelanmeldelser for Al Aqah
De Forenede Arabiske Emirater Al Aqah Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Sandy Beach Hotel & Resort Point fra anmeldelser: 8

"belliggenhed"

• Miramar Al Aqah Beach Resort Point fra anmeldelser: 7,9

"Det er altid skønt at komme tilbage til Miramar. Personalet er bare fantastisk og meget hjælpsomme. De kunne huske os, og det er jo dejligt, at have et "second home". Vi fik et værelse tæt på dykkercenteret som ønsket. Pga. ramadan var der ingen støjende musik ved poolen - ekstra bonus! Alt er rent og pænt, sengen god og morgenmaden fin. Sunday havde desværre fri, da vi kom, men han sørgede for at komme og finde os for at sige rigtigt velkommen, som kun Sunday kan (de andre gjorde det fint nok ved ankomst, men der er kun én Sunday) - fik jeg sagt, at personalet er meget service-mindet, altid smilende og villige til at gøre hvad de kan for at man får et fantastisk ophold? Stranden er en af de bedste på østkysten og vores datter så endda lidt småfisk da hun snorklede. La Cuisina serverer stadig de bedste pizza'er og hummersuppen er også rigtig god. Vi kan bestemt anbefale Miramar - det smukkeste hotel på østkysten, med det bedste personale."

• Sandy Beach Hotel & Resort Point fra anmeldelser: 8

"Stedet er stillig rolig med fokus på naturen og fremragende faciliteter"

De 5 bedste hoteller i Al Aqah