3. Beoordelingen B&B en herberg: Lasithi
Lasithi Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Fani's Family House Beoordelingsscore: 9

“De vriendelijke ontvangst, de behulpzaamheid en het aanbieden van informatie.”

• Coral Front Beach Beoordelingsscore: 8

“Het einde van de wereld gevoel. Geen doorgaand verkeer en geen grote hotels enkel kleine lokale zelfstandigen. Ik had het geluk om in kamer 1 te slapen, dewelke een prachtig zicht heeft op de zee. De douche werkte ook heel goed! Nikos zelf is een heel vriendelijke gastheer die u zeer welkom doet voelen zowel in de verhuurde kamer als in zijn eetgelegenheid. Veel aanwezig klanten kent hij bij naam en zeer terugkerende gasten.”

• Fani's Family House Beoordelingsscore: 7

“Gemakkelijke omgang; eenvoudigheid”

• Argyro Rent Rooms Beoordelingsscore: 10

“de familiale sfeer”

• Dionysus Lasithi Plateau Beoordelingsscore: 9

“Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze auto startte niet meer en ze deden er alles aan om ons te helpen”

• The Sand Suites - Adults Only Beoordelingsscore: 10

“Prachtig en ruim opgezette kleinschalige locatie met voortreffelijke en sfeervolle kamers grenzend aan mooi schoon en rustig zandstrand. Elke ochtend wordt een gevarieerd ontbijt geserveerd op de kamer. Het personeel is super vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Op 20 minuten loopafstand van het gezellige Agios Nikolaos. Vanuit hier zijn ook veel uitstapjes in de omgeving te maken. Het is een locatie waar ik graag nog een keer terug kom.”

• Yiannis Retreat Beoordelingsscore: 10

“Prachtige semi-bungalow met zowel binnen als buiten sfeervol ingericht. Zowel bij accommodatie als in gezamenlijke tuin veel zitjes, hangmatten, ligbedden. Complex ligt rustig naast enkele andere complexen in de bergen aan de oude weg naar Zakros, 10 tot 15 minuten lopen naar zee, strand en restaurants.”

• Maison Kronio Lassithi Plateau Beoordelingsscore: 7

“De vriendelijkheid van de eigenaren”

• Coral Front Beach Beoordelingsscore: 8

“De mooie locatie .het vriendelijke personeel en de ligging van het verblijf”

• Yiannis Retreat Beoordelingsscore: 10

“Mooi gerestaureerde kamers gelegen in een prachtige tuin met panoramisch uitzicht. Parkeergelegenheid. Op 1km van het strand en de restaurants gelegen.”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Lasithi

gebaseerd op 3.358 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com