3. Hotelbeoordelingen: Lasithi
  4. Hotelbeoordelingen Mochlos
Griekenland Mochlos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• ROMANTIC HOUSE 6 STEPS FROM THE SEA Beoordelingsscore: 9,3

“Alles is netjes en het uitzicht op het balkon is echt fenomenaal.”

• Hotel Mochlos Beoordelingsscore: 9

“Mooi schoon en dicht bij de beach”

• Petra Nova Villas Beoordelingsscore: 9,7

“Het fantastisch uitzicht en het vriendelijk onthaal”

• Creta Sun Mochlos Beoordelingsscore: 9,1

“Alles heel proper, ruime studio’s en heel rustige ligging op 15 minuten wandelen van het centrum”

• Creta Sun Mochlos Beoordelingsscore: 9,1

“We waren de enige gasten. Appartement ligt buiten Mochlos. Modern gebouw met nieuwe appartementen.”

• Mohlos Villas Beoordelingsscore: 9,7

“Eigenlijk bijna alles”

• Remezzo Beoordelingsscore: 8,6

“Rustig dorpje”

• “Een heerlijk huisje op een fantastische plek. Uitzicht op zee, heerlijk terras rondom met 's avonds alleen het geluid van de golven en krekels op de achtergrond. Het huis is zeer comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien. Veel oog voor detail, gezellige sfeer. Comfortabele bedden. We hebben enorm genoten en kunnen deze accommodatie van harte aanbevelen!!”

• On the sea 2 Beoordelingsscore: 9

“We kenden de plaats we gaan meerdere jaren naar Mochlos onze favoriet. Maar dit verblijf is uniek, het zicht, direct in centrum tussen de tavernes. We hadden een mooi terras, genieten van ons ontbijt. Uitstappen naar de bergdorpen Lastros, Tourlotti en Sfaka. Sitia is ook heel dichtbij.”

• Sun & Sea Beoordelingsscore: 8,4

“ontbijt niet te krijgen maar voldoende gelegenheden vlakbij, ook winkeltje vlakbij. Host zeer vriendelijk en goed bereikbaar.”

De 20 beste hotels in Mochlos