2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hoteller i Hellas
Kreta Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Troulis Seaside Omtalescore: 9

«God frokost. Flott beliggenhet ved stranden og nær sentrum. Taverna like foran hotellet med veldig god mat. Maria som eier hotellet er veldig hyggelig, imøtekommende og service minded. Også det andre personalet var veldig hyggelig. Rent og ryddig overalt.»

• Nikos Rooms Omtalescore: 9

«Beliggenhet. Rent. Hyggelig. Balkong»

• «Beliggenhet»

• Manto Studios Omtalescore: 10

«God beliggenhet , gangavstand til ‘alt’ . Veldig trivelig personale og fine rom . Nydelig og variert frokost.»

• «Vi elsket dette overnattingsstedet på alle måter - nærhet til strand, nydelig leilighet med alt man behøver, gode parkeringsmuligheter ++»

• Aléa Villa Plakias Omtalescore: 10

«Huset var helt fantastisk. Akkurat som bildene tilsa. Der var rent og pent, og vi hadde en fantastisk uke. Veldig bra renhold, og mange ekstra håndklær hvis vi trengte det. Verten var veldig hyggelig og imøtekommende, og vi følte oss veldig godt ivaretatt. Det var kort vei til strand og til sentrum. Der var mange restauranter å velge mellom, og det var også veldig mange turmuligheter i området. Selv om huset hadde en sentral beliggende, var det stille og rolig om kveldene. Ingen støy fra sentrum eller nærliggende restauranter. Vi har allerede planlagt å komme tilbake neste år. Håper vi finner huset ledig når vi har tid å reise.»

• ANTEL Suites & Apartments Omtalescore: 8

«Beliggenhet perfekt i forhold til bussterminal og sentrum. Ingen frokost på hotellet, men ok kjøkken for å lage selv. Kort gangavstand til matbutikk. Rom mot bakgården så ingen trafikkstøy.»

• Atlantis Omtalescore: 10

«Et fantastisk sted! Balkong med havutsikt, lyse og fine rom, alltid rent. Kostas og hans kone var veldig hyggelige og hjelpsomme. Beliggenheten var perfekt.»

• Kallitsakis Beach Omtalescore: 6

«Det var nert det meste sentrum kort vei til sjøen.Spisester var mange og veldig kort vei. veldig vennlig mottagelse av resipison hun var svensk talende.velig bra.»

• Athina Suites Platanias Omtalescore: 10

«Koselig leiligheter, fint bad, fin terasse og et fint badeområdet. Ligger sentralt. Vi er meget fornøyd»