3. Hotelbeoordelingen: Chania
  4. Hotelbeoordelingen Galatás
Griekenland Galatás Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Oliva Verde Beoordelingsscore: 9,7

“Wij verbleven hier een 5 nachten. Prive parking voor de deur. Bij aankomst was het super proper, fruit en een fles water voorzien. Er stond ook een fles met raki op de tafel. Het is een heel mooi appartement met groot terras waar je de hele dag zon hebt. Ook al is er geen ontbijt voorzien, er is wel toast (beschuit), confituur, honing en koffie aanwezig. Bedlinnen en handdoeken aanwezig. Keuken is heel goed uitgerust ook met afwasmiddel en handdoeken. Er is ook zeep en schampoo in de badkamer voorzien van goede kwaliteit. Er is een mooi ruim zwembad aanwezig met ligbedden en parasol en een leuke overdekte lounge zithoek. Wij komen hier zeker nog terug, wij hebben genoten.”

• Olvini Villa Beoordelingsscore: 9,7

“De villa was uitstekend… precies zoals op de foto’s. De bedden waren goed en het zwembad is groot. Service is uitstekend en goede communicatie.”

• Kanso Rooms Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer mooie kamer met erg comfortabele bedden. Het liggedeelte aan het zwembad is zalig om te vertoeven.”

• Mel Studio 1 (kalamaki) Beoordelingsscore: 9,3

“Dat het appartement ruim en goed Onderhouden was. Rustig om te slapen. Airco in kamer en salon.”

• Kanso Rooms Beoordelingsscore: 9,6

“Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer en het uitzicht was top: goed schoon en ruim. Zwembad ook fijn. Locatie ook goed: net buiten de drukte van Chania, maar door de busverbinding toch goed en snel te bereiken.”

• Aiolos Executive Suite Beoordelingsscore: 9,7

“De tuin met zwembad is super. ook binnen helemaal top.”

• Villa Galata Beoordelingsscore: 9,5

“rustige lokatie, fijne tuin met zitje plus grote tafel met stoelen, restaurant om de hoek, aansluiting grote weg vlakbij, en centrum met winkels en strand met auto 5 min. en het feit dat er 2 badkamers waren. er waren bisquits en wat te eten en drinken klaargezet als welkom voor de eerste ochtend aanwezig, voor als je laat aan zou komen, zoals wij. heel vriendelijke host!!”

• Olvini Villa Beoordelingsscore: 9,7

“Het was een fantastisch verblijf!!! Sofia was super vriendelijk, gastvrij en erg snel toegankelijk voor vragen. Het huis was prachtig, mooi gemaakt, alle faciliteiten aanwezig en schoon. Het zwembad is groot, prachtig en tegen extra betaling heerlijk warm water eind april. De service was daarnaast geweldig, veel noodzakelijke gebruiksartikelen al aanwezig (water, zeep, wc papier, wasmiddel, kruiden etc) en daarnaast al gezellige eerste artikelen klaargezet zodat we nog eerst even vooruit konden tot het boodschappen doen de dag erna. Bovendien tussentijdse grote schoonmaak, bedden verschonen en nieuwe handdoeken.”

• Kanso Rooms Beoordelingsscore: 9,6

“Fijne sfeer. Stukje hemel op aarde😍 Het is er precies zoals je het van de foto’s mag verwachten!”

De 10 beste hotels in Galatás

gebaseerd op 692 hotel reviews op Booking.com