2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Chania
  4. Opinions d'hotels de Khóra Sfakíon
Grècia Khóra Sfakíon Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Garden House Puntuació: 8,4

"La Natàlie ens ha tractat de maravella, tinc claríssim que si torno a Creta tornaré aquí, si pogués li puntuaria més alt, mil gràcies un altre cop."

• Sofia's Lovely Rooms Puntuació: 9,4

"És el tot. Ubicació excel lent, espais amplis i cuidats, atencions durant tota l'estada, detalls, vistes increïbles al port i mar... I el tracte personal 🌟"

• Sfakian Horizon Puntuació: 8,5

"Esmorzar molt bo, cuinera molt simpàtica, tenen un gat molt divertit i la piscina súper bé."

• Samaria by the Sea Puntuació: 9

"Amabilitat del personal i molt efectiu quant a recursos . Tracte especial als clients en el restaurant que per cert, es fantàstic."

• "Es difícil de descriure, però bàsicament es un lloc fantàstic. Abans d'anar-hi teniem dubtes sobre la zona, ja que està aïllada de la resta de l'illa, però ens va encantar. L'apartament es preciós, molt ben decorat, amb molt de gust, ampli, nou, net i amb un jacuzzi al balcó fantàstic. Vam estar tant bé que ens hi vam quedar alguna tarda, tot i que nosaltres sempre tenim tendència a estar sempre voltant. La cuina es complerta i te de tot. En fi, que ens hagués agradat emportar-nos l'apartament a casa nostra si fos possible! Va ser definitivament el millor lloc on vam estar a les vacances (i en vam estar a uns quants)"

• Lefka Ori Puntuació: 8

"Habitacions davant del mar. El personal molt amable i atent. Tenen un restaurant on s'hi menja molt bé. Ha estat una estada molt agradable."

• Samaria Studios Puntuació: 8,7

"Molt bona ubicació. Al costat platja i restaurants i botigues però en carrer molt tranquil. Te pàrquing particular gratuït. La gran amabilitat de les persones que ens van atendre tant per fer el check in a l'estudi, com al restaurant dels mateixos propietaris on es menja molt bé. Molt bona relació qualitat-preu"

• Hotel Stavris Puntuació: 7,3

"La ubicació"

• Hotel Stavris Puntuació: 7,3

"Bona ubicació"

• Livikon by the Sea Puntuació: 9

"La situació és magnífica, amb unes vistes excepcionals"

Els 10 millors hotels de Khóra Sfakíon