3. Hotelbeoordelingen: Rethymno

Gebaseerd op 8 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Zalige B&B
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Extra Bed

Dat we maar 3 nachten geboekt hadden Het appartement was mooi gerenoveerd (enkel de badkamer was wat klein, niet zo handig)

De kamer, ons eigen groot terras met super mooi uitzicht, de locatie, de rust, het ontbijt was super lekker, de gastheren waren top!

• Beoordeeld op: 24 april 2023

Top: een aaneenrijging van positieve ervaringen. Zowel wat het verblijf betreft als de omgeving.

niets

Van ons verblijf in B&B Monastiriako heeft vooral de gastvrijheid van de gastvrouw (en keukenprinses) Sylvia al onze verwachtingen ver overtroffen.

• Beoordeeld op: 23 maart 2023

een top vakantie verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Extra Bed

heel gezellig en gast vrije mensen! Ook fijne plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 23 maart 2023

Wat een heerlijk plekje!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het was heerlijk Sylvia! Bedankt voor de fijne dagen! Een mooie locatie, heerlijk geslapen, prachtige sterren gekeken, goed gegeten (!) en een goed en hartelijk ontvangst. Ik kom snel weer bij jullie!

• Beoordeeld op: 16 maart 2023

Heerlijk verblijf gehad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Helemaal niets!

Zeer vriendelijke en gastvrije gastvrouw die ‘s morgens een geweldig ontbijt had bereid. De ligging is heerlijk rustig zodat je echt even kunt ontsnappen aan de hectiek van het dagelijkse leven. Slechts één nachtje geboekt maar de volgende keer boek ik beslist een langer verblijf in dit pareltje op Kreta!

• Beoordeeld op: 15 maart 2023

Super gastvrije plek, verrukkelijk ontbijt. Aanrader!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Wat een fijne plek is dit. Heerlijk rustige locatie met prachtig uitzicht over de olijfboomgaard en daarachter de zee. Syl verwende me ’s ochtends met een zalig ontbijt. Ik ben nogal moeilijk met eten maar ze heeft een verrukkelijk vegetarisch ontbijt gemaakt dat op mijn verzoek ook koolhydraatarm was. Zo fijn! Precies wat ik nodig had om bij te komen. Monastiriako ligt nogal landelijk maar met de auto ben je binnen 10 minuten in het gezellig Rethymnon. Superleuk plaatsje om uit eten te gaan, winkelen en om naar het strand te gaan. Het bed was top! En mijn “huisje” echt zo gezellig en sfeervol. Ik kom zeker terug!

• Beoordeeld op: 13 maart 2023

Heerlijk verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

De hosts Ed en Syl zorgen er echt voor dat je je meteen thuis voelt. De kamer is ruim opgezet met heerlijke bedden, super schoon en van alle gemakken voorzien. Syl heeft in de ochtend een heerlijk en super uitgebreid ontbijt verzorgd. Alles uit eigen keuken, echt top! De binnentuin met het zwembad is supermooi. Helaas was het nog te koud voor een duik, maar daar komen we zeker nog een keer voor terug. De locatie is ideaal. Vlakbij het strand en Rethymno. Ed en Syl hebben genoeg tips voor leuke locale tentjes. Kortom, echt een aanrader en we kunnen niet wachten tot we weer terug kunnen komen in de zomer!